Hoe kom ik aan een nieuwe ketelmodule? | Eneco Community
beantwoord

Hoe kom ik aan een nieuwe ketelmodule?

• 15 september 2019
  • 4 reacties
  • 145 Bekeken

Onze CV installatie heeft een vrij forse lekkage gehad en nu is de ketel module die onder (!) de CV hing nat geworden. De module doet het nu dus niet meer. Hoe kan ik aan een nieuwe module komen?
icon

Beste antwoord door Brandje 15 september 2019, 12:26

Hoi @cdevogt

Ja helaas werd die ketelmodule van Toon®️ in het begin onder de CV gehangen.
Jij bewijst maar weer, samen met reeds eerdere vergelijkbare gevallen, hoe verkeerd die positie is.

De monteurs hebben nu de opdracht deze module links of rechts van de CV te monteren.

Wacht even tot een moderator dit topic leest en als het goed is zorgt hij/zij er voor dat je een nieuwe krijgt toegezonden.

Zorg wel dat je klantnummer in je profiel van dit topic is opgenomen.
Bekijk origineel

4 Reacties

Hoi @cdevogt

Ja helaas werd die ketelmodule van Toon®️ in het begin onder de CV gehangen.
Jij bewijst maar weer, samen met reeds eerdere vergelijkbare gevallen, hoe verkeerd die positie is.

De monteurs hebben nu de opdracht deze module links of rechts van de CV te monteren.

Wacht even tot een moderator dit topic leest en als het goed is zorgt hij/zij er voor dat je een nieuwe krijgt toegezonden.

Zorg wel dat je klantnummer in je profiel van dit topic is opgenomen.
@Brandje bedankt voor je reactie.
Het zijn wat oudere huizen en na deze gebeurtenis ben ik tot de conclusie gekomen dat ook bepaalde stroompunten onder de CV zitten.

Ik begrijp niet wie dat ooit een goed idee vond.
Ik ga dit op korte termijn verplaatsen naar boven de CV. Water zoekt immers altijd het laagste punt op

-- Chris
Reputatie 5
Badge
@cdevogt

Welkom op het forum. Goed dat je tijdig aan de bel trekt. Ik stuur je een nieuwe ketelmodule toe. Deze ontvang je binnen 10 werkdagen.

Ik wens je een fijne dag verder.

Groet, Emel
@Brandje bedankt voor je reactie.
Het zijn wat oudere huizen en na deze gebeurtenis ben ik tot de conclusie gekomen dat ook bepaalde stroompunten onder de CV zitten.

Ik begrijp niet wie dat ooit een goed idee vond.
Ik ga dit op korte termijn verplaatsen naar boven de CV. Water zoekt immers altijd het laagste punt op

-- Chris

Hoi Chris,

Graag gedaan👍👍

Ja idd dat is een foute keuze.
In onze woning zit de aansluitdoos 230volt (WCD) keurig naast de CV; ook de die voor de thermostaatleiding naar de huiskamer.
Goed dat je dat gaat veranderen.👍

Fijne zondag verder😎😎

Reageer