Het is weer weekend en Toon vergelijk werkt niet mee. | Eneco Community

Het is weer weekend en Toon vergelijk werkt niet mee.

Toon eerste bericht

69 Reacties

Reputatie 5
Badge +4
Gelukkig het werkt weer. Begon al bijna ontwenningsverschijnselen te vertonen. Daar warethuis toch niet ech5 blij mee ??
Dat is weer een goed bericht!
Goed om te horen.
Ik heb dat zelfde, elke morgen als eerste even deze info tot je nemen.
Reputatie 2
Badge +3
Topictitel zegt genoeg...??. Weer geen vergelijk.
Reputatie 5
Badge +4
Klopt inderdaad denk dat er sneeuw ligt op en tussen de servers ??
Reputatie 1
Badge
Bij mij precies het zelfde
Reputatie 3
Badge +2
Hier ook weer geen vergelijk wat is er de hand met de server altijd in het weekend

Bij mij is de sneeuw kennelijk weggesmolten??:

Reputatie 1
Badge
Bij mij nog steeds geen vergelijk
Heb hier vandaag voor het eerst last van. Maar als ik alles over nieuw mocht doen dan nam ik nooit geen toon meer. Heb nu al zo vaak last gehad.
Hier is het ook met enige regelmaat dat het weekendverbruik niet zichtbaar is. Meestal hersteld zich het vanzelf, en daar in tegen is het totale maandstatus wel bijgewerkt.

Reputatie 5
Badge +4

Bij mij is de sneeuw kennelijk weggesmolten??:

Komt omdat je onmisbaar bent op dit forum. Vandaar je voorrang. ? (zonder dollen niemand wordt voor gedrongen, voor dat we daar weer reacties op krijgen)

Maar bij mij is het er nog steeds niet, terwijl het de afgelopen 2 dagen wel netjes geregistreerd was.

Komt omdat je onmisbaar bent op dit forum. Vandaar je voorrang. ? (zonder dollen niemand wordt voor gedrongen, voor dat we daar weer reacties op krijgen)

Maar bij mij is het er nog steeds niet, terwijl het de afgelopen 2 dagen wel netjes geregistreerd was.

Hoi Masterbas,

Nou van jou kan ik een dolletje best hebben hoor??
Jammer dat het ook niet in de loop van de dag werd gegenereerd.
Het zit dus kennelijk weer bij bepaalde groepen.
Het blijft irritant.
Reputatie 2
Badge +1
Hier ook weer geen vergelijk.
Reputatie 1
Badge
Nog steeds geen vergelijk
Reputatie 5
Badge +4
Nog steeds geen vergelijk in het weekend gebeurt er ook niet veel. Dus zullen het maandag hopelijk snel op pakken.
Reputatie 3
@Monique @Fredy,

Inmiddels zou de vergelijk functie weer moeten werken. Mocht dit niet het geval zijn dan vernemen we dit graag!
Reputatie 2
Badge +1
Het werkt weer, maar ik heb bij verbruik nog steeds een uitroepteken, terwijl ik ruim onder mijn ingeschat verbruik zit.
Reputatie 5
Badge +4
Klopt het werkt weer.

@Fredy bij mij is dat ook het geval. Ben ook zuiniger dan de rest maar de afgelopen week is het ook kouder geweest dan normaal en dat heeft Eneco dus niet in zijn voorspelling mee genomen en dat samen met je ingestelde maand bedrag. Kan het zijn dat het nu even scheef loopt.
Exact, dat is mijn visie ook Masterbas.
Ik loop nu qua gas €11 achter, maar gezien de meerdere dagen met meer dan normale koude maak, ik me daar ook niet druk om.
Als je 10 dagen verder bent is het gemiddelde al flink bijgesteld is de ervaring.

Dus bij jou is het vergelijk weer hersteld en nu op naar het volgende weekend😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen