Het is weer weekend en Toon vergelijk werkt niet mee. | Eneco Community

Het is weer weekend en Toon vergelijk werkt niet mee.

Reputatie 5
Badge +4
Sinds de update is het nu ieder weekend raak dat er in de ochtend geen vergelijk te zien is op toon. Als ik geluk heb staat het er vandaag pas om 17h op en morgen de gehele dag niks. Hoe kan ik nu met anderen vergelijken?

Door de weeks gaat het allemaal wel goed. Ik hoop dat er snel een nieuwe update komt waar bij een aantal zaken zijn opgelost, want ook in het weekend is het leuk als toon zijn taakjes goed volbrengt.

69 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hier ook geen vergelijk zal het eens in de gaten houden bij het volgende weekend.
Reputatie 6
Badge +7
Hier inderdaad ook geen vergelijk ... Vreemd ...
Reputatie 5
Badge +4
Het is tot nu toe ieder weekend raak ?
Reputatie 7
Badge +8
Hier inderdaad ook geen vergelijk.. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik de vergelijk zo goed als nooit gebruik, het is dat je het zei, anders wist ik het niet eens.
Reputatie 5
Badge +4
Ik kijk er dagelijks op gewoon voor de fun en als er grote verschillen zijn app ik de andere om te vragen hoe en wat zij anders doen (behalve als ze weg zijn natuurlijk).
Reputatie 5
Badge +4
Zo 17h geweest en vergelijk is binnen. Niet de juiste tijd @Folkert wellicht mee te nemen naar ontwikkelaars dat er iets verkeerd staat ingesteld misschien?
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Ik ben net even bij de beheerders langs geweest en we zien dat er voor een deel van de klanten dit niet is opgehaald, de laatste dagen. Dit is in onderzoek en we hopen dit zo snel mogelijk opgelost te hebben.
Reputatie 5
Badge +4
Helaas vandaag 28-09 heeft toon weer geen zin om zijn vergelijk taak te volbrengen. Jammer voor de laatste update is het weer slecht gesteld me5 de vergelijk functie. Lijkt bijna op de periode voor de ovegang naar de cloud.
Reputatie 2
Badge +3
Ook hier geen vergelijk........

Willem
Badge +5
Ook hier geen vergelijk.
Reputatie 1
Badge
Sinds de storing met de toon app werkt vergelijk ook niet meer op toon.
Hoop dat daar wat aan gedaan wordt
Reputatie 2
Badge +1
Klopt hier werkt het ook al twee dagen niet meer
Badge
Hier ook alweer 3 dagen geen vergelijk. Dit blijft een terugkerend probleem. Ik heb er bijna maandelijks meerdere keren last van.
Is dat hetzelfde als "vergelijk gas gisteren" en "vergelijk stroom gisteren"

Deze opties werken bij mij ook niet namelijk.
Reputatie 5
Badge +4

Nee dat is niet hetzelfde. Het vergelijk dat in dit topic bedoelt wordt is het vergelijk tussen vrienden / kennissen.

Helaas is het sinds dat de verbindings problematiek loopt nog niet mogelijk geweest voor toon op te vergelijken. Ik ga er van uit dat de prioriteit op dit moment ligt bij dat iedereen weer “gewoon” via de app verbinding kan blijven maken en dat daar de rest volgt. @Denise zal hier waarschijnlijk later ook wel op terug komen denk ik.
Reputatie 2
Badge +1

Nee dat is niet hetzelfde. Het vergelijk dat in dit topic bedoelt wordt is het vergelijk tussen vrienden / kennissen.

Helaas is het sinds dat de verbindings problematiek loopt nog niet mogelijk geweest voor toon op te vergelijken. Ik ga er van uit dat de prioriteit op dit moment ligt bij dat iedereen weer “gewoon” via de app verbinding kan blijven maken en dat daar de rest volgt. @Denise zal hier waarschijnlijk later ook wel op terug komen denk ik.

Toch is dat wel een beetje hetzelfde, ik bedoelde nl niet de vergelijking met vrienden ed, daar doe ik niet aan, maar idd de vergelijk gas en stroom met je profiel van mensen om je heen met een toon, dat werkt dus ook al niet sinds de update
Reputatie 5
Badge +3
Bij mij werkt sinds dinsdag het vergelijk in Toon niet meer.
Hier werkt het vergelijk gewoon:

Reputatie 2
Badge +1
Hier werkt het vergelijk gewoon:

Hier niet meer sinds de update, verder geen foutmeldingen. De toon app en de ontwikkel toon app doen het ook niet maar daar wordt ook aan gewerkt begrijp ik :S
Reputatie 5
Badge +4
Hier nog steeds niet sinds het certificaten gedoe. Vind het wel jammer is toch een wedstrijd gevoel die weg valt zonder deze info ?

Apps werken wel allen vergelijk is foetsie.
Reputatie 7
Badge +4
@Allen

De prioriteit ligt op dit moment bij het oplossen van de problemen rondom de Toon-app. Zodra hier meer over bekend is, gaan we kijken of dit samenvalt met jullie genoemde meldingen rondom de Vergelijk functie. We houden jullie hierover op de hoogte!

Groet, Denise
Reputatie 5
Badge +4
Precies wat ik al dacht en eerder gemeld had TOPPIE!
Reputatie 5
Badge +4
Inmiddels na alle problemen van de afgelopen week toon en ziggo connectbox gereset en daar zijn de vergelijkend weer. Joepie ?
Kijk! Ook weer opgelost dus!
Ja even een reset van je modem doet wonderen he?
Reputatie 5
Badge +4
Maar door wat andere probleempjes had ik hem al een aantal malen gereset deze afgelopen week dat was buiten de toon app perikelen om. Maar we zijn er blij mee en hoop dat het voor de rest ook snel zal worden opgelost.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen