Het is weer eens weekend. | Eneco Community

Het is weer eens weekend.

• 13 januari 2019
  • 6 reacties
  • 132 Bekeken

Helaas is het weer een bekend verschijnsel. In het weekend toon resetten ivm geen verbinding. Alles leuk en aardig maar toon heeft na reset (toon en router) netjes verbinding met internet en service center. Echter zeggen de apps (op meerdere apparaten) zoek het lekker uit je toon is offline. Zoals op de foto’s te zien is werkt toon gewoon. Helaas dus nieuw jaar en hetzelfde gebeurt nog steeds in de weekenden.

6 Reacties

Hier maakt de App Toon®️ op Afstand versie 3.38 als een speer verbinding met Toon®️.....

Heb jij wel deze nieuwste versie?
Bij vorige versie bij het opstarten App kwam er altijd een liggend streepje (-) op de plaats van temperatuur links boven.
Nu niet meer👍
3.37 is de laatste officiële versie en die maakt geen verbinding meer ook de oude toon app op iPad niet. Schijnbaar is de verbinding bij sc niet goed, want kan van uit toon ook geen bericht die kan op sturen (bv. Toestemming verklaring die ik kreeg terwijl im op de ketel app drukte)

ik maak al een tijd geen gebruik meer van de beta’s ook het forum bezoek ik minder, want door de samenvoeging vind ik het maar een zooitje geworden, maar ja dat is off-topic.

Toch maar weer eens de beta geïnstalleerd en dan krijg je dit.

En daar is het in eens weer. 🤔🤭
Blijft vreemd hoor waarom het per geval toch zo kan schelen.
Ja er zijn meer klachten over onoverzichtelijkheid; het is weer goed in de gaten houden via de verschillende hoofdstukken wat je wilt volgen.
Overigens zie ik nu geen verdere storingsmeldingen inzake de App😏
En daar is het in eens weer. 🤔🤭
Kijk!
Weer opgelost dus!
Fijne zondag😎👍
Het blijft toch een probleem die verbinding. Zo is die er er zo is hij weer weg. Toon is verbonden met sc de gehele tijd. Ook internet werkt zonder problemen.

Reageer