Groen ledje gas blijft branden | Eneco Community

Groen ledje gas blijft branden

• 25 september 2014
  • 35 reacties
  • 689 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

35 Reacties

Reputatie 1
Badge
Heb nog even geduld!
Bedankt voor de aanvraag van uw slimme meter(s).

Binnen drie maanden komen wij de slimme meter(s) bij u plaatsen, tenzij dit om technische redenen niet mogelijk is.

Binnen enkele weken ontvangt u van ons een afsprakenbrief. Na een succesvolle plaatsing worden de kosten via een factuur in rekening gebracht.
Stedin zeker......
Ik zit gelukkig bij Liander. Was in 1 weekje gepiept
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje

Een repeater kan soms uitkomst bieden ook op korte afstand, zodat de z-wave route veranderd en je dan in sommige gevallen minder last hebt van een (externe)verstoring in het z-wave signaal, helaas heeft het in Remy's geval niet geholpen.
Klopt Folkert!
Dat heb ik eerder geleerd van je!
Jammer dat hij nu zo lang moet wachten.
Badge +5
Hallo Theo,
Ik heb inderdaad het advies gekregen om slimme meters te plaatsen. Echter voordat ik dat beslis zou ik willen weten waar ik dan weer tegen aan loop. Of is het echt een fluitje van 'n cent?

Remy

Hallo Remy, als het via Liander gaat is het een fluitje van een cent. Is het via Stedin gaat zijn het meerdere centen.
Wat ik heb gedaan met Stedin is in de 2e week vragen wanneer ik in de planning zit, vervolgens de toegezegde planning volgen en mailen als de afspraak uitloopt. Bij Stedin er bovenop blijven zitten en niet afwachten!
Als je meters geplaatst zijn opletten dat beide telwerken actief zijn indien dat nodig is volgens je contract en ook dat de gasmeter WAKKER is. Vraag dit aan de monteur!!!!!
Hierna wordt je gasmeter gekoppeld met je kWh meter en heb je binnen 2 weken uitlezing op Toon.
Daarna vergeet je snel je eerdere gasmeter problemen.
Gewoon doen, je krijgt er geen spijt van!!
Laat je weten hoe het verdere verloop gaat?
Badge +5
@Remy, wat ik nog vergeet: Vraag aan Folkert of je de juiste meter-adapter al hebt anders moet je na de meter plaatsing nog eens 2 weken wachten op de juiste meter-adapter.
Zet daarvoor je Klantenservice aan zodat hij dat kan checken.
Succes en vast veel voorpret! Het komt goed en wordt alleen maar beter.;)
Reputatie 1
Badge
@ Folkert,
Naar aanleiding van opm van Theo. Mijn klantetoegang staat aan zodat je kan beoordelen of ik de juiste meteradapter heb.

Remy
Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje

Slimme opmerking!

@Remy

Wanneer je besluit om slimme meters te laten plaatsen geef mij of een van de andere moderators een seintje, dan zorgen wij ervoor dat je een nieuwe meteradapter opgestuurd krijgt. Je beschikt namelijk over de de versie die niet geschikt is voor 4.0 .
Reputatie 1
Badge
@Yobotje

Slimme opmerking!

@Remy

Wanneer je besluit om slimme meters te laten plaatsen geef mij of een van de andere moderators een seintje, dan zorgen wij ervoor dat je een nieuwe meteradapter opgestuurd krijgt. Je beschikt namelijk over de de versie die niet geschikt is voor 4.0 .

Hoi Folkert,
Ik heb de slimme meters vanmiddag besteld.
Ik wacht op planning van Stedin
Badge +5
@Yobotje

Slimme opmerking!

@Remy

Hoi Folkert,
Ik heb de slimme meters vanmiddag besteld.
Ik wacht op planning van Stedin

Een goed besluit Remy!
Hou ons op de hoogte net de Stedin voortgang zodat we je kunnen adviseren.
Sinds ik de Stedin slimme meters heb is het gasregistratie probleem helemaal voorbij. Daarvoor had ik maanden regelmatig onderbreking.