Google play store meld het volgende -》TOON OP AFSTAND dit item is niet beschikbaar in uw land. | Eneco Community
beantwoord

Google play store meld het volgende -》TOON OP AFSTAND dit item is niet beschikbaar in uw land.

Gisteren hebben ze bij ons de 'Toon' op een probleemloze manier geplaatst,enkel als ik naar de Play store van Android ga met mijn tablet Samsung tab S en smartphone Sony xperia onmogelijk de app van Toon te downloaden. Terwijl ik klant ben van eneco en in het bezit van een Toon en echt wel in Nederland woon. Wel ben ik nog niet zo lang geleden verhuisd van België naar Nederland. Is hier een oplossing voor? Of kan er iemand mij de apk bezorgen? Vriendelijke groeten alvast ,-)
icon

Beste antwoord door KKC 19 augustus 2015, 13:41

Misschien helpt dit nog? https://productforums.google.com/forum/#!topic/play/QXdA_Q3V1o8

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

8 Reacties

Houd je reëel rekening mee dat de App's alleen in de Nederlandse stores verkrijgbaar zijn?
Tja,dat had ik al door...heb mijn Android toestellen reeds gereset maar de play store wil niet mee. Is er geen losse apk ergens te vinden? Het zou te stom voor woorden zijn dat ik mijn 500€ Tablet van 1 maand oud moet teniet doen. Vind je niet?
Dat is zeker zo!
Maar je kan toch bij een Nederlandse provider een abo nemen of een pre paid simcard nemen?

Losse App's zijn niet verkrijgbaar.

Wel kan je een web-based toegang voor Toon op Afstand krijgen.

www.toonopafstand.eneco.nl
Het probleem is zo opgelost, als er iemand het APK bestand ff naar gud.francoys@gmail.com door kan mailen., -) En graag wil ik jullie 'Nederlanders' laten weten dat ik zeer aangenaam verast ben hoeveel verder het met de technologie gesteld is ten opzichte van België.
Badge
Misschien helpt dit nog? https://productforums.google.com/forum/#!topic/play/QXdA_Q3V1o8
Gud.francoys wrote:

En graag wil ik jullie 'Nederlanders' laten weten dat ik zeer aangenaam verrast ben hoeveel verder het met de technologie gesteld is ten opzichte van België.

Ja dat is bekend!
En leuk om het ook via jou te horen!
@Kkc, tnx!! ->>in Google wallet adres veranderen, ->>doen alsof je iets gaat kopen in de Play store ->> cach wissen van play store en 'BINGO'. Alvast bedankt iedereen voor snelle respons,knap! ,-)
Goed zeg dat het gelukt is dankzij forumlid @KKC
Zo zijn we samen sterk!!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen