Geschat verbruik kosten pushen naar Toon | Eneco Community
beantwoord

Geschat verbruik kosten pushen naar Toon

• 16 november 2016
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Afgelopen week heb ik 4 maal contact gehad met Eneco over het juiste geschatte verbruik. De kWh en m3 staan correct in Toon maar de verbruik kosten nog niet. Dit moest de software afdeling pushen, maar vooralsnog gebeurd er niets
icon

Beste antwoord door Rodney 17 november 2016, 13:24

Beste @Marco Z,

Bedankt voor jouw eerste bericht op ons forum. Naar aanleiding van jouw telefonische contact op 10 november 2016 hebben wij jouw vraag in behandeling genomen. Ik zie dat je hier ook vandaag telefonisch contact over gehad hebt. Zoals aangegeven, mijn collega's van de afdeling Toon hebben jouw verzoek in behandeling en zullen je op de hoogte brengen zodra de juiste data getoond kan worden.

Groet,

Rodney
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Beste @Marco Z,

Bedankt voor jouw eerste bericht op ons forum. Naar aanleiding van jouw telefonische contact op 10 november 2016 hebben wij jouw vraag in behandeling genomen. Ik zie dat je hier ook vandaag telefonisch contact over gehad hebt. Zoals aangegeven, mijn collega's van de afdeling Toon hebben jouw verzoek in behandeling en zullen je op de hoogte brengen zodra de juiste data getoond kan worden.

Groet,

Rodney