Gepland onderhoud Toon op 17-01-2017 | Eneco Community

Gepland onderhoud Toon op 17-01-2017

• 17 januari 2017
  • 8 reacties
  • 286 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Vanavond verrichten we tussen 22:30 en 23:30 onderhoud aan het Service Center van Toon, hierdoor krijg je voor een korte periode geen toegang tot de apps. We verwachten het onderhoud om 23:30 af te ronden. Onze excuses voor het ongemak.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

8 Reacties

Oh jeeeeee... Als dat maar goed afloopt.
Maar alvast bedankt voor de waarschuwing.
Badge +1
Als dat de update naar firmwareversie 3.7 is waardoor de z-wave plus apparaten gaan werken vind ik dat goed nieuws...
Uiteraard is dat geen update!!

Die wordt gewoonlijk eerst aangekondigd en 's-middags uitgerold.
Badge +1
Alleen melden van " onderhoud aan het service center " is dan een beetje vaag... gaan ze de ramen schilderen of stofzuigen...?

Ze gaan toch iets veranderen aan de servers neem ik aan... de vraag is dan... wat??
capaciteit vergroten, prullenbak legen, nieuwe harde schijven installeren?

We mogen toch wel wat meer weten....
Dat is een andere vraag en of ze daar antwoord opgeven....
Ik denk het niet.

Een update is het in ieder geval niet!
Die wordt keurig aangekondigd en meestal voorzien van release-notes.
Mijn Toon doe het van af de 17e niet na 07:00 s,morgens al niet het is nu de 18e en nog steeds doet ie niks wat kan dat nou zijn zelfs met eneco aan de slag geweest die krijgen het ook niet voor elkaar ook via Wi-Fi hotspot doet ie helemaal niets
Reputatie 7
Badge +8
Alleen melden van " onderhoud aan het service center " is dan een beetje vaag... gaan ze de ramen schilderen of stofzuigen...?

Ze gaan toch iets veranderen aan de servers neem ik aan... de vraag is dan... wat??
capaciteit vergroten, prullenbak legen, nieuwe harde schijven installeren?

We mogen toch wel wat meer weten....

Niet zo nieuwsgierig zijn.. Is niet goed..
Er is netjes aangekondigd dat er gisteravond onderhoud was, aan de SC..
Dat moet voldoende zijn..

Alles weten maak niet gelukkig..
Reputatie 7
Badge +8
Mijn Toon doe het van af de 17e niet na 07:00 s,morgens al niet het is nu de 18e en nog steeds doet ie niks wat kan dat nou zijn zelfs met eneco aan de slag geweest die krijgen het ook niet voor elkaar ook via Wi-Fi hotspot doet ie helemaal niets

Kan je iets specifieker zijn?

- Start Toon wel op?

- Wat werk er niet precies?

- Werk je CV Ketel wel?