Gepland onderhoud aan het Service Center op zaterdagavond 8 oktober | Eneco Community

Gepland onderhoud aan het Service Center op zaterdagavond 8 oktober

Reputatie 4
Badge +4
In de nacht van zaterdag 8 oktober 2016 verrichten we onderhoud aan het Service Center van Toon. De displays kunnen dan voor een korte periode van maximaal 1 uur geen verbinding maken met het Service Center, hierdoor zijn de Toon apps ook niet bereikbaar. De overige functies op Toon werken gedurende deze periode nog prima. We starten om 22:00 met de werkzaamheden en verwachten dat alle verbindingen rond 23:00 weer zijn hersteld. Onze excuses voor de eventuele overlast.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

41 Reacties

Hoi Eva,

Bedankt voor de aankondiging.
Gelukkig is het maar een korte periode.
Reputatie 5
Badge +1
@ Eva, is het niet verstandiger deze mededelingen niet enkel op het forum maar ook per e-mail te zenden naar de gebruikers van Toon. Niet iedereen zal hier kijken en weten dus van niets. Het voorkomt tevens topics van meldingen dat het SC niet bereikbaar is. Dit als tip. :8
Reputatie 7
Badge +8
Dankjewel Eva voor de vooraankondiging..
Maar zoals Ton63 ookal opmerkte, denk ook ik dat misschien verstandig is om een massa mail hier over uit te gooien, of een bericht naar alle Toons te pushen dat er een onderhoud eraan zit te komen..

Voor alle mensen met slimme stekkers, hou er rekening mee, dat schakelen van je lamp dan even via Toon zelf moet. (Indien de app niet werkt.)
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Dat is zeker een afweging die elke keer gemaakt wordt. We hebben besloten om in dit geval geen e-mail te sturen.Wanneer alle Toon gebruikers een mail krijgen(in een korte periode) dan leidt dat tot extra verkeer, dit trekt momenteel al aan vanwege het stookseizoen. Om de dienstverlening zo goed mogelijk te houden hebben we besloten een melding op de community te maken, ook zetten we uiteraard een melding op onze Toon Support pagina.
Kan het zijn dat er nu al (vrijdag 7/10) iets aan onderhoud is? Want er is bij mij geen internetverbinding met Toon. Heb wel op alle andere devices gewoon internet.
Kan het zijn dat er nu al (vrijdag 7/10) iets aan onderhoud is? Want er is bij mij geen internetverbinding met Toon. Heb wel op alle andere devices gewoon internet.

Kijk even bij de andere topics
Er is storing.

https://forum.eneco.nl/storingen-problemen-112/toon-op-afstand-blijft-hangen-ververs-niet-11947
In de nacht van zaterdag 8 oktober 2016 verrichten we onderhoud aan het Service Center van Toon. De displays kunnen dan voor een korte periode van maximaal 1 uur geen verbinding maken met het Service Center, hierdoor zijn de Toon apps ook niet bereikbaar. De overige functies op Toon werken gedurende deze periode nog prima. We starten om 22:00 met de werkzaamheden en verwachten dat alle verbindingen rond 23:00 weer zijn hersteld. Onze excuses voor de eventuele overlast. Leuk zo'n onderhoud maar mijn TOON communiceert niet met mijn CV zit al twee dagen in de kou en de monteur is gisteren niet komen opdagen in het weekend is er niemand te bereiken bij eneco, lekker warm gevoel !:@
Reputatie 2
Badge +1
Het is nu zaterdagochtend en hier geen contact met het servicecenter
[quote=M. Dorstijn]

Leuk zo'n onderhoud maar mijn TOON communiceert niet met mijn CV zit al twee dagen in de kou en de monteur is gisteren niet komen opdagen in het weekend is er niemand te bereiken bij eneco, lekker warm gevoel !:@

Wat heeft dit onderhoud nou met de storing van jouw Toon®️ te maken?
Ook in het weekend kan je het storingsnummer bellen en bij spoed komt ook in het weekend een monteur.

Lees dit door en onderaan vind je het nummer:

https://www.eneco.nl/service/toon-support/hulp-bij-storingen/
Beste Brandje of moet ik Eneco zeggen? Het heeft in ieder geval met TOON te maken en die werkt dus niet bij mij, jou link gaat naar het telefoonnummer wat alleen tijdens werkdagen te bereiken is!
Beste Brandje of moet ik Eneco zeggen?

Dit is een misplaatste opmerking!
Ik zou zeggen zoek het zelf even uit!
Reputatie 2
Krijgen we een berichtje wanneer het onderhoud voltooid is? Wellicht werkt de app Toon op Afstand dan ook weer naar behoren :?.
Krijgen we een berichtje wanneer het onderhoud voltooid is? Wellicht werkt de app Toon op Afstand dan ook weer naar behoren :?.

Ik denk het niet, omdat de eind tijd al genoemd is!
Reputatie 2
Ik denk het niet, omdat de eind tijd al genoemd is!
Te snel gelezen, we gaan het zien rond die tijd dan 🙂.
Het is 22:00 uur, maar hier heeft Toon®️ nog steeds verbinding met het SC.............
Het is 22:00 uur, maar hier heeft Toon®️ nog steeds verbinding met het SC.............

Pas om 22:34 vloog hier de App op: Uw Toon is Offline.
Reputatie 7
Badge +8
Hier werkt de app nog altijd..
Hier werkt de app nog altijd..

Tja dan knalt ie er straks wel uit, toch?

Ik heb inmiddels weer verbinding!
Maar de weergave programma en status is weg!

Aii, nu komt er 00:00 uur te staan met 6 grd; ja ja
Daar hoort te staan 09:50 15 grd................
Zo lijkt het er op dat om 24:00 een reset plaats vindt..
Weergave verbruik klopt wel met Toon.
Reputatie 1
Badge
Hier werkt ie niet meer.
Service center offline
Reputatie 7
Badge +8
Ik wacht nog wel ff 5min met naar bed gaan.. Even voor de zekerheid, of mij lampen wel uitschakelen haha..
Ik wacht nog wel ff 5min met naar bed gaan.. Even voor de zekerheid, of mij lampen wel uitschakelen haha..

Dat lijkt me heel verstandig!
Reputatie 7
Badge +8
Mag geen verrassing heten. Domoticz kan mij lampen niet uitzetten.. Dan maar handmatig.. Slaapwel Ton, als je er aan toe bent!!
Mag geen verrassing heten. Domoticz kan mij lampen niet uitzetten.. Dan maar handmatig.. Slaapwel Ton, als je er aan toe bent!!

Jij ook Ricardo!
Wij gaan hier nog even later slapen.
Moeders zit lekker nog een serie te volgen en ik zit lekker aan de PC!
Welteruste Zzzzzzzzzzzz
Heel vreemd dat op Toon bij de programmakeuze; uiteraard ook op de App Toon op Afstand staat:

Om 00.00 op 6 grd.

Uitloggen op de App en inloggen geeft geen verandering.
Reputatie 1
Badge
Het is weer het zelfde als gister app en toon synchroniseren niet.
Toon heeft wel verbinding met service center

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen