gemeten periode Status Overzicht | Eneco Community
vraag

gemeten periode Status Overzicht

Reputatie 2
Badge
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 120 reacties
In het scherm "Status Overzicht" wordt bij mij de periode 1 okt - 30 nov. getoond.
Door allerlei problemen met Toon is er in oktober geen verbruik geregistreerd en geeft Toon aan
dat ik 90% minder gebruik dan ingeschat...

Mijn vraag is nu; worden altijd de laatste twee maanden getoond, of alle maanden zodat (in mijn geval) oktober altijd wordt meegenomen in het overzicht?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

2 Reacties

Reputatie 3
Badge
Bij mij was het op een gegeven moment vanaf juli (toen kreeg ik toon) heb nu slimme meter en kan er momenteel dus geen gebruik van maken.
Reputatie 2
Badge +1
@Rocco

De maand oktober (waarin onjuiste data is verzameld) zal worden meegenomen in het advies totdat de verbruiksperiode is afgelopen. De verbruiksperiode gaat opnieuw in nadat je de jaarnota hebt ontvangen.

Het probleem van het onjuiste advies is op te lossen door een fabrieksherstel uit te voeren op Toon. Je verliest dan al het gemeten verbruik en moet dan weer twee maanden wachten. Omdat je rond maart al je jaarnota ontvangt raad ik dit echter niet aan.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen