Geiser blijft storing geven | Eneco Community
vraag

Geiser blijft storing geven

• 4 juli 2015
  • 2 reacties
  • 677 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 5 reacties
Onze huurgeiser geeft al ruim een half jaar storing F28 of F4 aan. Dit heeft te maken met de gastoevoer. Nu zijn er diverse monteurs langsgeweest (soms 2x in de maand, soms wekelijks, soms zelfs 2x per dag!) zowel van Eneco als Stedin. Van het kastje naar de muur gestuurd. Alles er zelf aan gedaan wat we konden. Eindelijk werd er een onderdeel vervangen afgelopen maandag. Nu hebben we woensdag t/m vandaag weer de melding F28 en moeten we telkens de geiser aan en uit zetten, testen, nog een keer aan en uit enzovoorts om warm water te hebben. Ik ben de situatie spuugzat. We worden niet geholpen hiermee. Bij elke kraan in huis geeft hij storing. Telkens als ik onder de douche wil stappen krijg ik a. een plens koud water over me heen of b. mag ik eerst de geiser staan resetten. Dit is meerdere malen voorgekomen met mijn baby op de arm! Ik wil direct geholpen worden, een passende oplossing! We zijn klaar kosten maken om de storingsdienst te bellen, en klaar met het thuis blijven wachten op de monteur.

Mijn vraag is dan ook: hoe komen we met de juiste mensen in contact die dit WEL kunnen verhelpen? Die weten waar ze het over hebben en direct de juiste stappen kunnen ondernemen, zodat we weer normaal warm water hebben.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

2 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hoi!

Bedankt voor jouw bericht. Dit bericht heb je ook op onze Facebookpagina geplaatst, waarop ik al heb gereageerd. Zoals daar toegezegd; we gaan er mee aan de slag en ik kom er na het weekend bij je op terug.

Groet,
Mike, Eneco
Reputatie 4
Badge +1
Hallo, even een update!

Mijn collega heeft je geprobeerd telefonisch te bereiken, maar is helaas niet gelukt. Ze heeft wel jouw voicemail ingesproken! Het heeft inmiddels op hoger niveau onze aandacht en we zijn ons er van bewust er nu echt een gepaste oplossing moet komen. We nemen hierover spoedig opnieuw contact met je op :)

Groet,
Mike