Gegevens verzamelen bij vrienden blijft maar staan. | Eneco Community
vraag

Gegevens verzamelen bij vrienden blijft maar staan.

Nu zijn we inmiddels 3 jaar verder en nog steeds is dit probleem niet opgelost.
Ik kan nl geen vrienden aanvinken om mijzelf mee te vergelijken want hij blijft maar op "gegevens verzamelen" hangen.
Ik heb al gereset en alles wat 3 jaar geleden in hetzelfde onderwerp allemaal is besproken.
Maar niets werkt.
Bij een vriendin van mij is toon al zeker een half jaar lang gegevens aan het verzamelen.
HELP!

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@J. Starrenburg

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Balen dat het al zo lang niet bij je werkt! Wat in dit geval vaak helpt is om je profiel te verwijderen in vergelijk. Dit kun je doen door je profiel te selecteren en dan op ''Privacy'' te drukken. Je vriendin kan hetzelfde proberen. Daarna kun je opnieuw je profiel aanmaken. De dag nadat je dit uitvoert hoort Vergelijk weer binnen te komen. Ik verneem graag van je of dit gewerkt heeft.

Groet,

Folkert
Nou, het is gelukt!! Het duurde wel wat langer maar het is gelukt. Hopelijk blijft het zo en hoef ik niet als ik over een jaar weer iemand wil toevoegen alles weer te resetten..
Bedankt
Reputatie 6
Badge +1
@J. Starrenburg

Fijn om te lezen dat alles weer werkt !

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen