geen werking van toon | Eneco Community
vraag

geen werking van toon

Toon doet niet wat hij moet doen en dat al meer dan vijf maanden als ik toon opzeg blijft hij dan wel werkzaam als thermostaat

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ja hoor, het wordt dan een gewone thermostaat. Je hebt geen functies meer als het weer, vergelijk en de grafieken met historisch verbruik. Je kan alleen het actuele verbruik zien. Overigens worden al die statistische verbruiksgegevens ondertussen wel gewoon verzameld op Toon en worden ze weer zichtbaar als je in de toekomst wel weer een abonnement neemt.
Reputatie 5
Badge
@M.E. Waterland

Welkom op de Eneco Community!
@Toonz heeft je vraag al beantwoord. Toch ben ik wel benieuwd wat Toon dan wel doet waar je tegenaan loopt. Wie weet kunnen de forumleden of ik wat voor je betekenen om Toon weer te laten doen wat hij moet doen ;)

Ik hoor graag van je.

Groet,
Glenn
wat ik mis in de werking van toon is het verbruik, Eneco zegt dat het aan de slimme meter ligt en Stedin zegt dat het aan Eneco ligt en zo blijf je als consument er tussen hangen, je kan wisselen van energieleverancier maar niet van netwerkbeheerder, alleen heb ik vijf maanden voor niets betaald
groeten Jan en bedankt voor het antwoord
Reputatie 5
Badge
@M.E. Waterland

Aha! Duidelijk verhaal en daar wil ik graag voor je nakijken om je van een duidelijk antwoord te voorzien. Kan zomaar zijn dat ik toch meer voor je kan betekenen en dat we tot een oplossing komen voor je verbruik op Toon. Heb je de externe toegang op Toon aan staan? Dan kijk ik met je mee. Deze kun je aanzetten via Menu > Toon Support > Externe Toegang AAN.

Groet,
Glenn

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen