Geen vergelijkingsgegevens op Toon | Eneco Community

Geen vergelijkingsgegevens op Toon

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

118 Reacties

Sinds vandaag de vergelijking weer mooi op tijd ontvangen!

Hoi Harro,

Heb jij ook de vergelijking vandaag 1 april ontvangen?
Ik in ieder geval wel.
Zou het aan het veldtest gebeuren liggen, omdat er toch nog steeds meldingen komen dat het niet werkt/binnen komt?

Hoi Ton,

Ja hoor, het werkt prima.
Maar niet overal zo te zien.

Hoi Harro,

Oké! Dan is dat in ieder geval nu goed geregeld.
Jammer geen 4.2.1 van Hayad hé?
Hier sinds gisteren ook geen vergelijk meer?. Geen verstoring van SC, aangezien de rest van de data wel binnenkomt.

Blijf het jammer vinden dat het zo vaak mis gaat.

Reputatie 1
Badge
Vanaf 2 april werkte vergelijk weer even goed maar vandaag geen vergelijk op toon.
Dit komt wel heel regelmatig voor hoor.
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor de berichten hierover, ik heb er melding van gemaakt! @M.M. Bonte, wil je aub de toegang voor de Klantenservice aanzetten via Menu - Toon Support?
Badge
Het ging enige tijd goed met vergelijk maar vandaag geen vergelijk brandje verklaarde dat er geen storingen meer zouden zijn maar helaas klopt dit niet
Dat is tekort door de bocht door te stellen dat ik gezegd zou hebben" dat er geen storingen" zouden zijn.
Ik meldde in z'n algemeenheid dat er op het Service Center geen algemene storing is.
Al sinds de gang naar de Cloud vanaf 16 maart 2017 werkt het SC perfect.
Neemt niet weg dat incidenteel bij Toongebruikers problemen zich kunnen voordoen.

Die worden ongetwijfeld ook door de moderators aangepakt en opgelost.

Zelf hadden wij als veldtesters ook geen gasvergelijking meer sinds de nieuwe update, maar dat is inmiddels via een fix gerepareerd.
Reputatie 1
Badge
Toegang staat aan
Hier gaat het ook nog niet helemaal zo als het moet. Dan weer wel, dan weer niet. Na een aantal dagen geen vergelijk nu alleen stroom die het doet.

Nu met zonnepanelen gaat dit mij wel irriteren dat het niet werkt.
Reputatie 7
Badge +6
@M.M. Bonte

Dank daarvoor, helaas is vergelijk niet bij alle klanten gelukt vannacht, het probleem is inmiddels gevonden, morgen zou het weer binnen moeten komen.
Badge
Folkert bedankt voor je bericht hoop dat het nu langer zonder storingen gaat werken
Reputatie 1
Badge
Bedankt voor je bericht
Reputatie 1
Badge
Hallo

Sinds twee dagen geen vergelijk op toon.
Het heeft een tijd goed gewerkt maar nu niet.
Badge
Hier zaterdag en vandaag ook geen vergelijk oplossing was maar tijdelijk afwachten weer op de oplossing
Reputatie 4
Badge +4
@M.M. Bonte & Hanmilo,

Balen dat jullie nu toch weer problemen met de vergelijkfunctie ervaren. Er is mij niets bekend van een algemene storing, dus dit lijkt een andere oorzaak te hebben. Willen jullie beiden eens proberen om Toon een harde reset te geven, door de ketelmodule 30 seconden stroomvrij te maken? Hopelijk geeft de vergelijkfunctie morgen dan wel weer resultaat.
Reputatie 1
Badge
Later op de dag heeft de toon de vergelijking van maandag gegeven en vanmorgen van gister. Die van zondag niet. De week van vorige week en de maand mei overzicht staan er ook niet bij. ik vind het wel vreemd dat de toon uit zich zelf zich reset. Dit was gister en eergisteren. Zit je op de bank zie je je scherm van toon ineens rood worden. Het is gewoon vreemd
Reputatie 7
Badge +8
Bij 1 van de 2 niet toevallig een router of modem die snachts op eco-stand gaat? of die uit word gezet? Toon werkt namelijk snachts alles bij, zoals ook het vergelijken 😉
Reputatie 1
Badge
Nee modem gaat niet uit.
Inderdaad vergelijk doet weer een beetje vreemd. Af gelopen nacht kon hij het nog niet laten zien (rond 02:00) en vanmorgen was er alleen vergelijk van stroom. Gas kon hij niet laten zien terwijl ik wel het verbruik van mijn vrienden kan zien via de app. Volgens toon is het contact tussen alle meters in orde. Tevens is hij in 1 dag tijd van €11 bespaart terug naar €6 bespaart terwijl er gister een lager verbruik was dan daarvoor.

Zo-wie-zo is de vergelijk helaas niet meer snel up-to-date en kan ik het pas echt zien rond een uurtje of 10 terwijl dit na middernacht al wordt berekend (toch) door het systeem.
Er is geen uitval geweest van stroom of internet (volgend werkzaamheden zijn pas volgende week van ziggo). Ik heb de ketel module eens een reset gegeven en dan maar kijken wat hij morgen doet.