Geen vergelijkingsgegevens op Toon | Eneco Community

Geen vergelijkingsgegevens op Toon

Reputatie 2
Badge +1
  • Kind aan huis (level 12)
  • 155 reacties
Ik heb al sinds vrijdag geen vergelijkings gegevens op toon. Kan iemand even kijken waar dit door komt? Support op afstand staat aan

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

118 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@R. Heus,

Dat is vreemd. Zie je een foutmelding staan of is er iets anders wat je opvalt?
Reputatie 2
Badge +1
Nee, gewoon geen vergelijkings gegevens, verder werkt alles lijkt het, krijg wel gas en Electra gegevens
Nee, gewoon geen vergelijkings gegevens, verder werkt alles lijkt het, krijg wel gas en Electra gegevens

Dat zal dan na 24:00 uur ook wel gaan werken.
Reputatie 2
Badge +1
Het is al 3 dagen zo, dacht zal Ff afwachten
Inderdaad, maar dat kan vandaag hersteld zijn.
Dan kan dus dan pas na 24:00 uur zichtbaar worden.
Reputatie 2
Badge +1
Ik wacht nog Ff af tot morgen 🙂
Denk dat het komt omdat er geen correcte verbinding was met service center dan kunne de gegevens niet juist opgehaald worden. Door dat ze vandaag een schoonmaaak gehouden hebben zou het mogelijk morgen weer aanwezig moeten zijn. Merk nu al een stabielere verbinding met servicecenter door dat ik nu nog steeds via iPad en iPhone gegevens kan op halen en ze ook te zien krijg. Mocht je het morgen nog niet hebben dan de standaard procedures volgen.
Reputatie 1
Badge
Vandaag nog steeds geen vergelijkingsgegevens te zien, zijn er nog meer Toon-gebruikers met dit probleem?
Reputatie 2
Badge +1
idd ik had vanmorgen ook nog niets, gisteravond alles herstart
Badge
hier het zelfde al meerdere dagen
Badge
Aan deze kant is er ook niks, maar dit is al wat langer met vallen en opstaan.
dingen resetten heeft geen zin meer, ook een vast IP gegeven, alle verbindingen zijn er maar geen vergelijk gegevens. vraag me wel eens af of het nog zin heeft om daar naar te kijken en gewoon weer alles op de oude manier te doen.
Gisteren werkte het nog wel, de dagen daarvoor niet. ik krijg ook het idee dat de Toon van slag af is, althans ik snap de vergelijking niet. zie foto. staat het symbool onder de zuinige gebruiker en zou dus meer hebben verbruikt, klopt de stand niet of klopt het symbool niet ?
Badge +5
@Moderator, vandaag zijn mijn vergelijken ook leeg. De toegang staat aan.
Heb Toon®️ en de router maar eens een frisse start gegeven want het blijkt ook dat een 5 minuten time-out Toon®️ een stuk rapper maakt. Na enkele dagen lijkt is hij best trager.
Sinds "groot onderhoud" dinsdag ook geen vergelijk meer. Reeds hard/zacht reset etc. Weer/verkeer app. en sc in orde. Toegang staat open.

Willem
Reputatie 5
Badge +3
@allen, bedankt voor de berichten. Ik heb er een melding van gemaakt. Zodra ik meer weet, breng ik jullie op de hoogte.
@Wimmer, ik heb jou als voorbeeld gebruikt, graag de externe toegang open laten staan. De rest mag deze weer sluiten.
@allen, bedankt voor de berichten. Ik heb er een melding van gemaakt. Zodra ik meer weet, breng ik jullie op de hoogte.
@Wimmer, ik heb jou als voorbeeld gebruikt, graag de externe toegang open laten staan. De rest mag deze weer sluiten.

@Kelly, ik zie nu in Toon wel de vergelijkgegevens van dinsdag 14 maart terwijl deze gisteren 15 maart nog niet beschikbaar waren. De gegevens van woensdag 15 maart zijn nu "nog" niet zichtbaar.... Mogelijk dat de gegevens later worden doorgezet naar Toon dan gebruikelijk rond 02.00 uur?
Reputatie 5
Badge +3
Goed om te weten Wimmer, dat is zeker mogelijk inderdaad. Ik wacht de feedback van de ontwikkelaars nog even af...
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb inmiddels de volgende update ontvangen:

"Het klopt dat vergelijk de afgelopen nacht niet 100% gedraaid heeft.
We zijn druk bezig deze service stabieler te maken.
Helaas kunnen we niet met terugwerkende kracht de data sturen."
Ik heb inmiddels de volgende update ontvangen:

"Het klopt dat vergelijk de afgelopen nacht niet 100% gedraaid heeft.
We zijn druk bezig deze service stabieler te maken.
Helaas kunnen we niet met terugwerkende kracht de data sturen."

Mooi dat het zo snel is opgepakt. Bij mij vandaag ook geen vergelijk, maar de rest werkt wel 100%
Reputatie 2
Hier ook al meerdere dagen geen vergelijk
Ook bij mij sinds zondag geen vergelijking gegevens.
Gister met de Toon SD toon herstart door de ketel sensor stroomloos te maken en daarna het profiel te verwijderen en opnieuw aan te maken.
Balkje gaf aan dat hij over 17 uur ververst zal worden.
Vanmorgen (donderdag) nog geen gegevens. Ik wacht even tot morgen in de hoop dat het script vannacht wel loopt.
bij ons hetzelfde probleem, geen vergelijkingsgegevens.
Eigenlijk zijn we dat al een beetje gewend want er is iedere keer wel iets wat niet goed werkt.
als je iets van compensatie vraagt krijg je hierover als antwoord dat we niets meer hoeven te sturen want dat ze er van af weten.
Lekkere oplossing zo.

wel betalen maar slechte service helaas
Reputatie 1
Badge
Bij mij werkt vergelijk ook niet. Vergelijk maandag wel maar dinsdag en woensdag niet. Maandag stond er pas woensdag ochtend op.
Reputatie 3
Badge +4
Al 5 dagen geen vergelijk meer... het ergste is nog wel: ik lig er niet eens meer wakker van, figuurlijk dan...
Reputatie 4
Badge +2
Hier ook al dagen geen vergelijk met andere Toon bezitters en met vrienden.
Voor het gepland onderhoud van 16-3 had ik ook geen vergelijk met een vriend en met een andere vriend wel.
Verder werken de app's weer naar behoren na het geplande onderhoud.
Reputatie 2
Badge +1
Sinds vanmorgen werkt het hier weer