Geen vergelijk met anderen en vrienden | Eneco Community

Geen vergelijk met anderen en vrienden

Toon eerste bericht

217 Reacties

Badge
Ik heb weer geen vergelijking met vrienden en andere Toon gebruikers, blijft dat zo is volgens mijn nu de 5e keer in korte tijd.
Reputatie 2
Badge +2
Hier hebben we geen gas vergelijk met gisteren, de rest is okay.
Badge
Hier hetzelfde: geen vergelijk bij gas.
Reputatie 4
Badge +1
Helaas vandaag ook weer geen vergelijk met gas.
Reputatie 5
Badge +3
Hier hetzefde: Geen vergelijk gas; wel stroom
@allen

Excuses!!! dat jullie opnieuw problemen ervaren met de vergelijk functie. Ik maak gelijk een melding en houd jullie op de hoogte. Excuses voor het ongemak.

Groet,
Dionne
Hier heeft het slechts enkeke dagen gewerkt. Nu sinds vandaag alleen electra. Gas blijft zo dood als een pier?.

Uiteraard is er in die dgn wel gas verbruikt 🤔
Reputatie 7
Badge +7
Vandaag geen gas, wel electra... En wat er nu met koudere dagen gebeurd wil ik graag het gas vergelijken!
Reputatie 2
Badge +2
Op dit moment mis ik beide (ja, het is nog vroeg), maar het gas vergelijk van gisteren is helaas niet alsnog bijgewerkt. Erg jammer, weer een gat in de data.
Aangezien deze functie Überhaupt de reden is voor het hebben van een Toon abonnement zou ik graag van Eneco vernemen wanneer dit eens opgelost gaat worden. Want het inzicht in mijn verbruik is deze maand al volledig naar de knoppen.
Reputatie 5
Badge
Ook hier waren beide vanochtend niet zichtbaar.
Reputatie 7
Badge +7
Hier wel.. bizar!
Badge
Hier beiden zichtbaar.
Reputatie 6
Badge +1
@Allen

Naar aanleiding van een terugkoppeling van de softwarebeheerders is er een nieuw topic gestart. Graag wil ik vragen om dit topic te bekijken.

https://forum.toon.nl/storingen-problemen-25/controle-vragen-toon-vergelijk-functie-2736
Badge
Inmiddels werkt dat al 2 dagen niet meer, komt er ooit een oplossing voor, heb net een contract afgesloten en steeds gezeur.
Wat heb je aan vergelijken met anderen als het niet werkt😥
Badge
Vandaag geen gas vergelijk, wat een gezeik blijf dat toch, wel electrische tijd geen gas.??
Badge
Hier ook alweer gezeik met Toon. Vergelijk doet het weer niet, elektra wel, geen gas al 2 dagen.
Ik wordt er helemaal simpel van. Ga komende maand de kosten voor Toon in mindering brengen van het maandbedrag.

Eneco, regel je zaken. Dit is een herhaaldelijk terugkerend probleem, en daarmee kan ke stellen dat Toon een niet deugdelijk product is. Atuurlijk werken veel functies wel, maar het vergelijk niet. Het behoort gewoon te functioneren.
Reputatie 1
Badge
Zondag had ik een gasverbruik van 0,04M3, ondanks dit minimale verbruik kreeg ik toch maar mooi het label E .

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen