Geen vergelijk met anderen en vrienden | Eneco Community

Geen vergelijk met anderen en vrienden

Reputatie 1
Badge
Wederom hebben we geen vergelijk in stroom en gas met anderen en vriende.☹ n

217 Reacties

Reputatie 7
Badge +7
Idem hier @Eneco. Sinds de eerste van de maand geen vergelijk..
Graag asap oplossen!
Reputatie 2
Badge +1
Hier ook een paar dagen al geen vergelijk. 😥
Reputatie 2
Badge +1
Hier idd ook al niet sinds het begin van de maand
Reputatie 4
Badge +2
Ook ik heb al enkele dagen geen vergelijk.
Reputatie 3
@ Fr.Black11018 @ rene2716 @Fredy @Ton van Rijn @R.j.m. Scholte,

Dit is inderdaad een bekende issue. Inmiddels zou dit probleem al verholpen moeten zijn. Mocht dit niet het geval zijn dat vernemen we dat graag!
Reputatie 4
Badge +2
Bedankt Sabrina, bij thuiskomst bleek dat het vergelijk het weer doet.
Reputatie 7
Badge +7
@Sabrina
Nog geen vergelijk met vrienden..
Reputatie 3
Hoi @Ton van Rijn,

Heb je een soft reset al geprobeerd? Wil je dit eens uitvoeren.

Graag hoor ik als het niet heeft geholpen.
Reputatie 7
Badge +7
@Saida het heeft niets uitgemaakt. Geen vrienden meer te vinden in Toon... 😞
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Ton,
Jammer dat het probleem bij jou nog niet is verholpen. Wil je de toegang op Toon aanzetten via Menu > Toon support en ons laten weten zodra de toegang aanstaat? Dan zetten we dit uit bij de ontwikkelaars.
Reputatie 7
Badge +7
@Kelly Die zou open moeten staan i.v.m. de warmtewinner. Ben nu niet thuis om het te kunnen bekijken.
Reputatie 5
Badge +4
@Ton van Rijn

Helaas staat de toegang niet aan. Wil je dit toch nog eens nalopen?
Reputatie 7
Badge +7
Erica wrote:

@Ton van Rijn

Helaas staat de toegang niet aan. Wil je dit toch nog eens nalopen?

Hij staat weer aan.. misschien dat deze na een software update weer is uit gegaan..?

Mvg,

Ton
Reputatie 7
Badge +4
@Ton van Rijn

Dat is mogelijk! Het contact is inmiddels gelegd met onze softwareontwikkelaars, we brengen je op de hoogte wanneer er meer bekend is.
Reputatie 7
Badge +4
@Ton van Rijn

Kan je jouw profiel verwijderen om vervolgens de privacy voorwaarden opnieuw te accepteren? We zijn benieuwd of Toon hierdoor (aan het einde van de week) wel de juiste waardes heeft opgehaald en vergeleken.
Badge
Bij mij werkt vergelijk met andere en vrienden ook niet. Heb gisteren de nieuwste update geïnstalleerd i.v.m. het niet werken van de Hue. Deze werkt nu wel maar vergelijk nog steeds niet.
Reputatie 7
Badge +7
Denise wrote:

@Ton van Rijn

Kan je jouw profiel verwijderen om vervolgens de privacy voorwaarden opnieuw te accepteren? We zijn benieuwd of Toon hierdoor (aan het einde van de week) wel de juiste waardes heeft opgehaald en vergeleken.

In de Toon?
Reputatie 7
Badge +4
@Ton van Rijn

Ja! 🙂
Hier ook geen vergelijk mogelijk, vrienden staan in Toon, Toon geeft aan "geen resultaat ontvangen"
Reputatie 5
Badge +4
Hallo @mlaoh

Ik heb de nieuwste softwareversie toegewezen aan jouw Toon. Wil je deze eerst binnenhalen om te zien of dit ervoor zorgt dat je wel weer met vrienden kunt vergelijken.
Badge
Ik heb ook de laatste software maar vergelijk werkt nog steeds niet.
Reputatie 7
Badge +6
@Hans55,

Balen! Zie jij ook de melding dat er 'geen resultaten zijn ontvangen' of zie je daar iets anders staan?
Je kunt de externe toegang op Toon aanzetten? Dan kijken we waarom je al een paar dagen geen gegevens hebt ontvangen.
Badge
Hoi Danielle
Ik heb een tijdje geen abonnement op Toon gehad maar ben sinds half januari weer klant. Vanaf die tijd heb ik geen Vergelijk gehad met overige gebruikers. Ik heb contact hierover gehad met klantenservice. Zij konden mij vertellen dat er vanaf begin januari een algemene storing was met Vergelijk en dat ze ermee bezig zijn. Heb jij misschien wat meer info hierover.
Reputatie 7
Badge +6
@Hans55,

Er was toen inderdaad een storing, maar ook weer opgelost. Dit is helaas een nieuwe storing met de Vergelijkfunctie sinds enkele dagen wat ik heb achterhaald. Er is nog geen nieuws over bekend verder, maar we zijn er druk mee om dit te verhelpen dus ik neem aan dat dat z.s.m. is. Sorry voor het ongemak!
Reputatie 7
Badge +7

Heb denk ik gedaan wat ik zou moeten doen... Tot op heden nog geen verbetering gemerkt. (foto van twee dagen geleden)
Nog Tips?

Het zit niet altijd mee....

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen