Geen verbruiksgeschiedenis meer in de Toon App | Eneco Community
beantwoord

Geen verbruiksgeschiedenis meer in de Toon App

• 22 december 2018
  • 22 reacties
  • 325 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 5 reacties
Waarom zie ik geen geschiedenis meer wbt mijn verbruik van voor 22 november in de nieuwe app versie.
In de oude app versie zie ik wel geschiedenis
icon

Beste antwoord door Glenn 24 december 2018, 14:03

@Leonvu

Een extra update vanuit de softwarebeheerders. Er is een update voor de app beschikbaar sinds gisteren. Zou je deze kunnen uitvoeren om te kijken of dit het oplost?

Groet,
Glenn
Bekijk origineel

22 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
@Leonvu

Welkom op het Toon forum en hartelijk dank voor je vraag. Waarom je geen verbruik meer kan inzien van voor 22 november, daar ben ik ook nieuwsgierig naar. Maak je gebruik van de Toon App versie uit de Play Store / App store?

Groet, Urgel
Ik heb de app nieuwe versie van Toon uit Google play. Ik heb het verbruik vanaf 25 november op deze app. Op de toon heb ik wel het verleden maar ook op de oude versie van de app. Vanaf begin januari verdwijnt de oude versie wbt ondersteuning en dan heb ik niets aan de nieuwe versie.
Ik heb wel beide op mijn telefoon maar...dat zou toch geen reden moeten zijn wbt het gedrag van de nieuwe versie app van Toon
Reputatie 7
Badge +2
@Leonvu

De nieuwe app zou inderdaad ook gewoon dezelfde gegevens moeten weergeven als de oude App. Heb je ook al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Zo niet, wil je dit dan alsnog doen gevolgd door het herstarten van Toon via Menu > Instellingen > Software. Verder ben ik benieuwd naar de volgende gegevens:
- Klantnummer (wil je deze toevoegen aan je profiel?)
- Merk & type telefoon
- Besturingssysteem & versie

Ik kan hier dan een melding van maken naar de softwarebeheerders. Overigens is deze issue ons niet geheel onbekend, maar zodra er meer bekend is over jouw situatie dan hoor je het van ons.

Groet, Urgel
Reputatie 1
Badge
Hallo.

ik heb ook gezien dat bij mij op mijn iPad pro bij de de nieuwe app verbruik heb vanaf 25 november.
bij de app toon op iPad werkt het wel goed.
Op mijn Samsung galaxy 6 is dat ook het geval. Daar werkt het dus ook niet met de nieuwe app. Heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en het blijft hetzelfde.
Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden.
Reputatie 7
Badge +6
@M.M. Bonte

Kun je ook een screenshot plaatsen van het verbruik waaruit duidelijk is dat je alleen verbruik ziet vanaf 25 november op de app? Ook wil ik je vragen via Menu > Toon Support de externe toegang klantenservice aan te zetten. Dan kaart ik dit aan bij de softwarebeheerders voor je.
Reputatie 1
Badge

Reputatie 1
Badge
Support staat aan
Reputatie 1
Badge

Reputatie 7
Badge +6
@M.M. Bonte

Dank daarvoor! Ik heb het aangekaart bij de softwarebeheerders.

Reputatie 7
Badge +6
@Leonvu

Kun je je klantnummer aanvullen in je profiel en ook via Menu Toon Support de externe toegang klantenservice aanzetten? Ook willen we graag van je weten welk type toestel je gebruikt en welke versie van het besturingssysteem erop geïnstalleerd staat.
Ik gebruik een Samsun S5 met android 6.0.1

Groet Léon
Ik gebruik een Samsung S5 met android 6.0.1

Groet Léon
Zojuist gebeld met eneco en ik krijg te horen dat de geschiedenis niet terug te halen is van voor 26 november.
Dus ik moet helemaal opnieuw beginnen met opbouwen van geschiedenis.
Aplaus voor de ontwikkelaars van de app.
Vreemd dat ik dit opmerk of krijg ik verkeerde informatie van eneco?
Hoi @Leonvu ,

Welke versie heb jij van deze App?
Is dat soms 3.37.0?

De veldtesters hadden bij versie 3.37.0 sinds enkele dagen ook een zeer beperkte historie.
Maar met de nieuwste versie 3.37.1 (build 63638) is dat weer hersteld.
Reputatie 5
Badge
@Leonvu

Ik merk dat je wel heel graag antwoord wilt. Ik wil in dit geval toch beroep doen op je geduld, omdat de kans aanwezig is dat als je via 2 kanalen contact gaat zoeken, zaken door elkaar gaan lopen. Zoals eerder is aangegeven, leggen we dit bij de softwarebeheerder en laten we je weten wat er speelt zodra dit bekend is.

In deze situatie is duidelijk dat zowel bij jou als bij @M.M. Bonte hetzelfde speelt. Er is sprake van een bug waardoor de historie van voor deze datum niet bekend is. Dit is doorgespeeld, maar ik heb geen indicatie wanneer dit is opgelost.

Groet,
Glenn
Reputatie 5
Badge
@Leonvu

Een extra update vanuit de softwarebeheerders. Er is een update voor de app beschikbaar sinds gisteren. Zou je deze kunnen uitvoeren om te kijken of dit het oplost?

Groet,
Glenn
Kijk die bedoelde ik dus!
Het is versie 3.37.1 als het goed is @Glenn
Reputatie 5
Badge
@Brandje

Hehehe klopt inderdaad. Scherp zoals altijd!

Groet,
Glenn
Ja zeker, komt ook omdat de veldtesters meteen vorige werk begonnen te klagen en het moet gezegd worden Quby binnen 1 dag reageerde met de bugfix in 3.37.1.
Reputatie 1
Badge
Bedankt het werkt weer na de update van gister
Reputatie 5
Badge
@M.M. Bonte

Fijn te horen dat het na de update weer werkt!
Kunnen we je nog verder helpen, dan horen we dat natuurlijk graag.

Groet,
Glenn

Reageer