Geen verbruiksgegevens meer na plaatsing slimme meter | Eneco Community
vraag

Geen verbruiksgegevens meer na plaatsing slimme meter

• 15 maart 2018
  • 8 reacties
  • 204 Bekeken

Badge
Bij mij is een slimme meter geplaatst. Nu geeft TOON geen ‘stroom nu’ en geen ‘gas vandaag’ meer aan. Alle aanwijzing ivm meteradapters en reset al opgevolgd. Software versie is 4.13.7. Ketelmodule 37 en meteradapter 35/37. Ligt het aan die meteradapter?

8 Reacties

Klopt je hebt een meteradapter die alleen voor domme energiemeters geschikt is.
Als je reactie straks gelezen wordt dan zal een moderator je per post een nieuwe meteradpter toesturen en dan werkt Toon weer volledig.
Reputatie 3
Hi @Kabeljaars,

Bedankt voor je bericht, goed je ook hier op het forum te treffen! Top dat je al een aantal stappen doorlopen hebt, de uitkomst is inderdaad een nieuwe meteradapter. Ik stuur je deze toe, doorgaans kun je 'm binnen twee weken in huis verwachten.

Voordat ik deze voor je kan aanvragen, heb ik overigens wel jouw klantnummer nog nodig. Wil je die hier op het forum toevoegen onder je profiel? Ik verneem het graag zodra dit gelukt is.

Heb je nog vragen, stel ze gerust!
Badge
Top! Ik pas het even aan!
Badge
Klantnummer staat erbij!
Reputatie 3
@Kabeljaars,

Merci, ik zie 'm staan! De bestelling is geplaatst. 🙂
Badge
De nieuwe meteradapter is vrijdag afgeleverd! Alles werkt weer, nu gekoppeld aan de slimme meter! Dank voor de service!
De nieuwe meteradapter is vrijdag afgeleverd! Alles werkt weer, nu gekoppeld aan de slimme meter! Dank voor de service!

Mooi zo!?
Bedankt voor de terugkoppeling.
Weer veel plezier van je Toon®️ nu dus via de Slimme Meters!
Fijne Paasdagen.
Reputatie 7
Badge +6
@Kabeljaars

Goed om te lezen dat het is opgelost!

Reageer