Geen verbruik op de toon te zien | Eneco Community
vraag

Geen verbruik op de toon te zien

  • 26 november 2018
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

  • Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Na het omzetten van zakelijk abonnement naar partikulier abonnement steen geen verbruik op de toon te zien. Al een paar keer zowel boven bij de kachel als beneden in de meterkast de stekkers ong 30 secondes van het stroom gehaald soms even wat verbruik te zien maar nu al dagen niet meer.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Donna

Welkom op het Toon forum! Vervelend dat je geen verbruik meer ziet op je Toon. Kun je het volgende eens proberen?
Via Menu > Instellingen > Energiemeting > Meetmodules (druk op potloodje) > Meter module 1 (druk op potloodje) > Energiebronnen (druk op het potloodje > Vink Stroom en Gas aan > Tik P1 sensor verbinding aan bij de stroommeter > Tik P1 sensor verbinding aan bij de gasmeter >

Ik hoor graag of dit gewerkt heeft!

Groet,

Folkert
Reputatie 2
Badge +4
En ja hoor het is weer zover.
Geen Verbruik
Reputatie 7
Badge +2
@Kvandijk

Vervelend om te lezen dat je geen verbruik meer kan zien op Toon. Kan je voor ons de toegang aanzetten via menu - Toon support - externe toegang klantenservice - aan? Dan kijk ik graag met je mee.

Groeten Chantal
Reputatie 7
Badge +9
@ChantalS,

Denk dat die gene nu goed aanzoeken is waar die nou Toon support aan kan zetten 😃?

menu >> Toon Support >> Externe Toegang .. Deze zou je op Aan moeten zetten.

Reageer