vraag

Geen verbruik na meterwisseling

Onze electra meter is onlangs vervangen. Sindsdien werkt de toon niet meer zoals voorheen. Ik zie geen verbruiksgegevens meer van electra en gas. Alles al gereset mbv de filmpjes over toon maar zonder resultaat. Bij wie moet ik zijn?? Bij eneco bij toon of bij liander

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +4
Ben je van 'domme' naar 'slimme' meters gegaan??
Reputatie 5
Badge
@Zonderen

Welkom op het Toon forum. Juist in dit seizoen van het jaar is inzicht in verbruik natuurlijk erg fijn, want daar heb je Toon voor. Heb je slimme meters of analoge meters?

Ik kijk graag met je mee in Toon wat er aan de hand is. Wil je je klantnummer toevoegen aan je profiel en daarna de toegang aanzetten via het Menu > Toon Support > Externe toegang klantenservice > Aan.

Groet,
Mitchel
Ik had al een slimme meter en nu weer. Alleen een nieuwere versie. De oude was doorgebrand. Helemaal weggesmolten. Waar vind ik mijn klantnummer van toon? Staat dat in het app zelf?
Reputatie 5
Badge
@Zonderen

Het klantnummer vind je niet in Toon, maar op een nota of brief van Eneco. Eventueel in een e-mail die je van ons hebt gekregen staat ook wat het klantnummer is.

Groet,
Mitchel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen