Geen verbruik gas en opbrengst zonnepanelen op mijn Toon | Eneco Community
beantwoord

Geen verbruik gas en opbrengst zonnepanelen op mijn Toon

• 16 februari 2019
  • 5 reacties
  • 112 Bekeken

Sinds vorige week donderdag geen gasverbruik meer en opbrengst zonnepanelen op mijn Toon.
Alles al gereset maar geen verbruik gas en voor de opbrengst van mijn zonnepanelen. Kan dit gekomen zijn door de update naar 5.0.4?

Bij voorbaat dank en groet Gerard
icon

Beste antwoord door TinaC 16 februari 2019, 10:15

@G.M. Nijsse

Welkom op de Eneco community, Wat raar dat zowel het gasverbruik en de opwek niet meer zichtbaar is. Super dat je de externe toegang aangezet hebt voor ons. Ik zie dat er geen verbinding is met de gasmeter en de zonmodule. Kan je controleren of deze zijn aangevinkt in Energiebronnen? Via Menu > Instellingen > Energiemeting > Meetmodules > Meter module 1. Zijn Stroom, Gas en Zonne-energie aangevinkt?

Ik hoor het graag. Alvast bedankt.

Groet,
Tina
Bekijk origineel

5 Reacties

Heb ne al geprobeerd je meetmodule te verwijderen uit Toon®️ en weer opnieuw te installeren?
Ja ook dat al geprobeerd, maar helpt ook niets. Externe toegang heb ik aan gezet.
Reputatie 6
Badge +1
@G.M. Nijsse

Welkom op de Eneco community, Wat raar dat zowel het gasverbruik en de opwek niet meer zichtbaar is. Super dat je de externe toegang aangezet hebt voor ons. Ik zie dat er geen verbinding is met de gasmeter en de zonmodule. Kan je controleren of deze zijn aangevinkt in Energiebronnen? Via Menu > Instellingen > Energiemeting > Meetmodules > Meter module 1. Zijn Stroom, Gas en Zonne-energie aangevinkt?

Ik hoor het graag. Alvast bedankt.

Groet,
Tina
Bedankt Tina, zojuist weer aangevinkt, maar Toon heeft het altijd laten zien zowel stroom, als gas als zonnepanelen. Nu weer leven in de meters en even wachten denk ik of het logische waarden zijn.
Ik laat het nog even weten. Bedankt😎
Ja hoor alles werkt weer.
Bedankt!👍

Reageer