Geen verbinding Toon met Toon app | Eneco Community
Sticky beantwoord

Geen verbinding Toon met Toon app

• 16 augustus 2019
  • 307 reacties
  • 16525 Bekeken

Toon eerste bericht

307 Reacties

Gedaan en het lijkt vaker een verbinding op te bouwen... ik zal het zien hoe het gaat de rest van de dag 🤞🏼
Ik kan niet inloggen met de toon op tablet appopde telefoon lijk de toon apphet weer te doen
Badge
Ik kan me inloggen en momenteel werkt 4g en wifi... zal het vandaag nog een paar keer proberen hoe het gaat
Reputatie 2
Badge
Gedaan. Tot nu toe lijkt het te werken. Even afwachten
Badge
ingelogd om 15.10 op 4g nu geen probleem top
Reputatie 1
Badge
Ben ik de enige waar-ie het nog niet bij doet? 🤔

Reputatie 2
Badge
@elianmars2 Ben je al uitgelogd en weer opnieuw ingelogd met de app. Denk dat je dat even moet doen
Reputatie 1
Badge
@elianmars2 Ben je al uitgelogd en weer opnieuw ingelogd met de app. Denk dat je dat even moet doen

Heb ik al gedaan. Ik zal nog eens de app verwijderen (voor de honderdste keer...) en weer installeren.
Reputatie 7
Badge +2
Hoi @elianmars2

Ik lees dat het bij jou nog niet echt wil lukken met de app. Heb je al geprobeerd in te loggen op een andere telefoon en dit zowel op 4g als het Wifi-netwerk? Dit laatste kan je overigens ook op je eigen telefoon testen.

Groet. Urgel
Reputatie 1
Badge
Anderr telefoon of wifi netwerk kan ik nog niet proberen, aangezien ik niet thuis ben.
Ik heb mijn telefoon herstart, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds hetzelfde.
Onderstaande is het enige dat ik te zien krijg.

Reputatie 2
Badge +3
Vanmiddag geen verbindings problemen meer gehad. Betref zowel telefoon (4g en wifi) als tablet (wifi). 👍
Reputatie 1
Badge +2
Vanmiddag een aantal keer de app (android) gebruikt, en jawel: nog steeds online! 👍
Reputatie 1
Badge
Hoi @elianmars2

Ik lees dat het bij jou nog niet echt wil lukken met de app. Heb je al geprobeerd in te loggen op een andere telefoon en dit zowel op 4g als het Wifi-netwerk? Dit laatste kan je overigens ook op je eigen telefoon testen.

Groet. Urgel

Thuis geprobeerd en nog altijd niks.
Ik snap er niks van 🙁

Edit: Ik heb Toon zelf (dus niet de app) even opnieuw opgestart en nu werkt het wel 😄 Daar bleef het dus op hangen.

Hier gaat het met beide versie’s van de app sinds vandaag wel weer goed op een kleine hikup na dat wel weer :)

Reputatie 3
Badge +4
@elianmars2
Je kan ook proberen om de toon app te dwingen om te stoppen. Bij je instellingen onder de apps en meldingen. Meschien help dat
Reputatie 1
Badge
@elianmars2

Je kan ook proberen om de toon app te dwingen om te stoppen. Bij je instellingen onder de apps en meldingen. Meschien help dat

Zie mijn aangepaste post. Na herstart van Toon werkt het wel 😄
Reputatie 3
Badge +3
Ook hier werkt het weer!😎
Hij doet het nog prima sinds gisteren ✌🏼
heb even gewacht met reageren, maar op meerdere iphone's gaat het tot nu toe goed.
Badge
Werkt voor geen meter. Op iPad en Samsung beide de boodschap "Je Toon is offline' gevolgd door er is geen verbinding'.
Reputatie 5
Badge
@Olijabo

Vervelend om te lezen dat de app nog niet naar behoren werkt. Heb je de Toon gereset?

Groet, Emel
Badge +1
De App werkt nu al meer dan een dag weer zonder problemen...
dus er is wel degelijk iets veranderd, voor mij althans.. 👍🏻👍🏻
Badge
@Emel Ja en af en aan gelogd maar niets mag baten
Reputatie 1
Badge

Heb je Toon zelf ook gereset? Dat was bij mij de oplossing.
Badge

Heb je Toon zelf ook gereset? Dat was bij mij de oplossing.

Heb nogmaals alles gereset en opnieuw af- en aan gelogd en het lijkt te werken. JippiejaJee!

Reageer