Geen verbinding Toon met Toon app | Eneco Community
Sticky beantwoord

Geen verbinding Toon met Toon app

• 16 augustus 2019
  • 317 reacties
  • 16771 Bekeken

Toon eerste bericht

317 Reacties

@schabaro klopt beide versies draaien momenteel weer zo als het moest zijn. Het verschilt per dag.

zo was de reguliere versie gisteren niet te gebruiken, en werkte de beta met horden en stoten
Reputatie 2
Badge +1
Ik krijg op de samsung s10 en op de ipad de melding geen verbinding, en als ik het een paar keer probeer ineens weer wel verbinding met de app op gsm of ipad.
beide is het elke keer hetzelfde gedoe, ik begin er niet goed van te worden.
van alles al geprobeerd. Toon heeft ook zijn eigen ip adres .
het is wel een vd eerste toons van vroeger. Maar ik ga toch echt geen nieuwe Toon van 275 euro betalen.
heb tegenwoordig ook zonnecellen en slimme meter dus daar kan het ook niet mee te maken hebben.
kan er een moderator kijken wat er met mijn apps of toon aan de hand is of wat er mis gaat ?
Reputatie 6
Badge +1
@Houten.3993

Ik heb je reactie naar dit topic verplaatst. Het is een bekend issue wat in behandeling is. Via dit topic houden we iedereen op de hoogte van het onderzoek.

Groeten, Tina
Reputatie 5
Badge +6
Update van de app ontvangen, maar nog steeds problemen
Reputatie 3
Badge +1
Nu weer mis met de 3.46.00
Hier ook sinds een week problemen met de App, kan geen verbinding maken.
paar keer sluiten / openen en wachten dan komt hij uit eindelijk wel een keer.
echter nu vraagt Toon om opnieuw in te loggen. Normaliter gezien geen probleem, alleen nu geeft hij aan wachtwoord onjuist.
Bij herstellen wachtwoord geeft hij aan email adres onjuist.
bij herstellen via klantnummer herkent hij het klantnummer niet.

gelukkig ben ik niet de enige, hopelijk heeft Eneco snel een fix hiervoor.
Reputatie 2
Badge
het is echt drama hier. Hij doet het nu helemaal niet meer. Wordt er wel een beetje moedeloos van. Sorry hoor. Eneco kom op nou als dit met exact online zou gebeuren wat ik gebruik dan breekt echt de pleu...... s uit En ook daar betaal ik netjes abonnementskosten voor net als alle andere online diensten storing ok maar je complete app om zeep helpen. Pfffff

https://
Reputatie 3
Badge +2
Daar heb ik ook last van met mijn iphone 7 is er een oplossing betaal 4,50 euro per duurt nu wel erg lang.
Hier ook al weken last van een on/off verbinding, maar vandaag kom ik echt niet meer doorheen (behalve vroeg in de ochtend), en als ik verbinding krijg gebeurt dan alles heel erg traag, soort Matrix effect. Dit gebeurde ook al voor de sw versie 3.45.1, het wordt alleen maar erger en de cv ketels/ wp's hoeven nog niet eens bedient te worden...
Hebben de servers ook moeite met de warmte?

Reputatie 5
Badge +6
Misschien weer eens de adapter van de server even 30 sec. loshalen om het zaakje weer aan de gang te helpen.... (koude herstart bij het warme weer)...
Reputatie 3
Badge
Hier ook al weken last van dit probleem, dan wel connectie dan weer niet....
Is er al iets meer bekend over dit probleem, een kleine udate zou heeeeeel fijn zijn 🙂
Reputatie 3
Badge +1
Tjonge tjonge,
heb normaal gesproken noch wel wat geduld maar dit word echt te gek.
Niet alleen vaker géén verbinding dan wel maar ook n ketelstorings melding.
Melding is niet in de Toon en ook niet in de Ketel zelf aanwezig, alléén op de App.

Reputatie 7
Badge +6
@schabaro

Dat is inderdaad vreemd. Hier duiken we graag verder in voor je. Kun je de toegang klantenservice aanzetten voor mij via menu > Toon support?
Reputatie 3
Badge +1
Doe ik, staat aan nu.
Reputatie 7
Badge +6
@schabaro

Bedankt, zodra ik meer weet laat ik het aan je weten, via dit topic.
Reputatie 3
Badge +1
Dit zal wel de storingsmelding zijn.
Alleen raar dat die niet in de Toon zelf verschijnt.
Probleem is hier bekend geloof ik.
En word dit nu offtopic ?

Reputatie 7
Badge +6
@schabaro

Heb jij een Intergas ketel? Deze geven inderdaad geen goede waarde van je waterdruk aan Toon. De ontwikkelaars hebben dit in behandeling,.
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb 'n Bosch 42 HRC uit 2010.
Reputatie 7
Badge +6
@schabaro

Bedankt voor het melden, we gaan dit onderzoeken!
Nogsteeds een slechte verbinding van de app. Is de oorzaak al bekend en wordt er al aan gewerkt aan de oplossing? In de ochtend vroeg is er geen probleem, vanaf ongeveer 9 uur wordt het al haperend tot helemaal niet werkend en blijft het zo tot in de avond. Dit maakt Toon apparaat + abonnement echt nutteloos.
Plus, heb ik nou erbij gekregen een slechte stroommeting. 8W sluipverbruik is echt ideaal.👌🏼
Alleen de koelkast verbruik komt al boven mijn totale verbruik. Helaas, wegens slechte verbinding kan ik nu geen screenshot maken 👏🏼

Reputatie 2
Badge +3
Beste Eneco,

Het is weer ouderwets, weer 2 weken storing en geen enkele status wat er aan de hand zou kunnen zijn jullie en jullie app ontwikkelaars blijven een stelletje amateurs.

Sorry maar kan er niks positievers van maken, zoals altijd veel beloven maar weinig actie.
En kun je nagaan het stook seizoen moet nog gaan beginnen...........
Reputatie 6
Badge +1
@T.H.L. van Dulmen

Het duurt inderdaad lang maar er is op dit moment nog geen update, excuses hiervoor. Ik kan me voorstellen dat je er geen vertrouwen in hebt maar er wordt hard gewerkt om dit probleem op te lossen voor iedereen.

Groeten, Tina
Reputatie 2
Badge
Ik sluit me wel aan bij het bericht van T. H. L. Van Dulmen
Hduurt nu wel weer erg lang en we horen niks meer. Heb mijn domotica maar overgezet naar Domoticz op mijn nas. Die is betrouwbaarder en staat 24-7 aan.
Reputatie 4
Badge +3
Ik sluit me wel aan bij het bericht van T. H. L. Van Dulmen
Hduurt nu wel weer erg lang en we horen niks meer. Heb mijn domotica maar overgezet naar Domoticz op mijn nas. Die is betrouwbaarder en staat 24-7 aan.

Heb je het berichtje hierboven niet gelezen?
Ik heb sinds ca 3 weken zelfde probleem:met toon app "geen verbinding" en " mister man etc. Alkes geprobeerd wat anderen ook hebben gedaan en dat helpt allemasl niet. Op elk moment van dag of nacht zelfde probleem.
Echt heel vervelend als je op afstand verwarming en verlichting in huis wil kunnen bedienen (zoals bij herhsling als nuttige functie eordt aangeprezen)!
Snek oplossen is evht een must.

Reageer