Geen verbinding Toon met Toon app | Eneco Community
Sticky beantwoord

Geen verbinding Toon met Toon app

• 16 augustus 2019
  • 307 reacties
  • 16525 Bekeken

Toon eerste bericht

307 Reacties

Reputatie 2
Badge
Nog nieuws?
Reputatie 4
Badge +3
Nog nieuws?
Hier geen problemen meer!
Reputatie 6
Badge +2
@E. Mohlmann

Kan je controleren of de app nu werkt ? We hebben nog in onderzoek. Elke nieuwe ontwikkeling kan van belang zijn.

Groeten Chantal
Reputatie 2
Badge
Nu doet alles het weer
Reputatie 2
Badge +1
@ChantalS Voorlopig lijkt het hier weer goed te gaan, krijg geen meldingen meer dat er geen verbinding is als hij oorn staat, maar het is nog geen middag, gisterochtend ging het ook goed, is er iets aangepast?
Ik heb nog regelmatig geen verbinding .
Reputatie 2
Badge +1
Ik zie het hier nu ook weer gebeuren
Reputatie 2
Badge
Hier is het ook weer. In de middag gaat het mis
Reputatie 2
Badge +1
Hier ook weer drama idd
Reputatie 4
Badge +3
Hier de laatste 2 dagen geen enkel probleem meer, gewoon probleemloos inloggen.
Reputatie 2
Badge +1
Hier de laatste 2 dagen geen enkel probleem meer, gewoon probleemloos inloggen.
We hebben het hier over de toonapp die niet update of een melding geeft dat ie de verbinding verliest. Je praat over inloggen, dat doet de toonapp onder water en dat lijkt wel te werken, praten we over hetzelfde?
Reputatie 2
Badge
Nog steeds niks.
Reputatie 2
Badge
En weer haperende verbinding
Reputatie 7
Badge +2
Dank je wel voor het delen @E. Mohlmann

We zijn nog bezig met het lokaliseren van het issue. Laten we ervan uitgaan dat deze spoedig is gevonden en de oplossing ingezet kan worden.

Groet. Urgel
Hier ook nog steeds een probleem. De reguliere versie werkt voor geen meter. Alleen een nlanco scherm. De test versie werkt gelukkig wel maar met grote vertraging na de laatste update.
Reputatie 5
Badge +6
Nog steeds problemen hier
Reputatie 2
Badge
👎👎👎👎
Goedemiddag, Ik weet niet of het toeval is, maar ik heb in de Eneco app toon gekoppeld en het werkt weer.
Reputatie 2
Badge
Heb dit ook net gedaan. Lijkt nu te werken. Even aankijken hoe het gaat
Reputatie 2
Badge
Lijkt nergens op. Verbinding weg
Reputatie 6
Badge +2
hier ook geen verbinding met toonapp waardeloos gewoon.
tevens het inloggen is ook bagger al 6x mijn ww veranderd
nee het gaat er niet op vooruit

ja mijn abonnemt is actief !
@RL van der Werf het gaat hier om een hartnekkige bug wat na de ena laatste update weer in de release is gebouwd. Ook na de laatste update blijft dit naar voren komen. In de testversie die ik ook test gaat het wel goed. Nog even geduld en deze versie word ook vrijgegeven voor iedereen.

Voor nu is het balen maar het is niet anders
Badge
Ik heb hetzelfde probleem met de app op android. Het enige dat (heel tijdelijk) werkt is door Toon te herstarten.
Niet handig als je niet thuis bent. Maar ik lees zojuist hierboven dat een oplossing nabij is.

Toon is bij mij momenteel bekabeld verbonden. Via WiFi geeft hij bij al m'n netwerken aan dat het wachtwoord onjuist is. Ammehoela!
@RL van der Werf het gaat hier om een hartnekkige bug wat na de ena laatste update weer in de release is gebouwd. Ook na de laatste update blijft dit naar voren komen. In de testversie die ik ook test gaat het wel goed. Nog even geduld en deze versie word ook vrijgegeven voor iedereen.

Voor nu is het balen maar het is niet anders

Hoop dat die testversie snel vrijkomt er is nu in de middag bijna niet meer mogr;ijk om in de app te komen.
Hoef gelukkig de verwarming niet aan te zetten😉
Reputatie 3
Badge +1
Hier draait de versie 3.46.00 op dit moment juist zonder problemen !

Reageer