Geen verbinding Toon met Toon app | Eneco Community
Sticky beantwoord

Geen verbinding Toon met Toon app

• 16 augustus 2019
  • 321 reacties
  • 16981 Bekeken

Toon eerste bericht

321 Reacties

Reputatie 2
Badge
Toegang tot Toon op afstand uit en aan gezet.
Op de TOON zelf.
Probleem opgelost!

En heb je toen eerst na het uitzetten Toon opnieuw opgestart? Of alleen maar uit en weer aan gezet van de toegang op afstand?
Reputatie 2
Badge
Heb eerst toegang uit gezet. Toen toon herstart. Toen app geopend en die zei dat de toegang op afstand uit stond. Klopt. Toen weer aangezet op toon en herstart van toon. Werkt niet bij mij. Nog steeds heel slechte verbinding. Grrrr
Badge
Ook ik heb sinds enkele dagen hetzelfde probleem. Dan wel en dan weer geen verbinding. Heeft dit niet iets te maken met de update die Toon onlangs heeft gehad of de update van de Toon app. Ik hoor het wel. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +2
@Allen,

Het probleem met de app, welke in dit topic wordt besproken, ligt momenteel nog steeds in onderzoek. Zodra we een antwoord hebben komen we bij jullie terug.

Groet. Urgel
Reputatie 4
Badge +3

Toegang tot Toon op afstand uit en aan gezet.
Op de TOON zelf.
Probleem opgelost!
En heb je toen eerst na het uitzetten Toon opnieuw opgestart? Of alleen maar uit en weer aan gezet van de toegang op afstand?
Reputatie 4
Badge +3
Probleem is toch weer terug gekomen.
Ze zijn er mee bezig, dus komt vast goed!
Hier ook al dagen dat ik geen verbinding met de toon app kan krijgen. Zeker nu ik van huis ben hoort de app gewoon te werken.

@Urgel al enig idee hoe lang het gaat duren voor een fix.
Reputatie 7
Badge +2
Hoi @mpleizr

Ik kan begrijpen dat je het probleem liever gisteren dan vandaag opgelost zag, maar voor nu heb ik geen informatie over de duur van de fix. Morgen gooien we weer een lijntje uit m.b.t. de stand van zaken van het onderzoek.

Groet. Urgel
Dat begrijp ik @Urgel Hopelijk dat ze het snel kunnen tackelen wat de oorzaak is

groet
Mark
Het zou fijn zijn als dit snel opgelost wordt de lampen aanzetten is nu zo niet mogelijk ook
Reputatie 4
Badge +3
Het zou fijn zijn als dit snel opgelost wordt de lampen aanzetten is nu zo niet mogelijk ook
Via de Philips Hue app toch?
Behalve als je via een Slimme Stekker een lamp schakelt.😉
Reputatie 2
Badge
Brandje, ik schakel een zwembadpomp met alle toebehoren via een slimme stekker en via Olisto/triggy.
ik kwam er net achter dat, dat ook niet werkt. Olisto schakelt wel de hue verlichting. Is er nog een andere mogelijkheid om de fibaro stekkers via een app te schakelen? Ik heb niet de types die je met home-kit kan schakelen.

alvast bedankt
Reputatie 4
Badge +3
Dat wordt lastig ja!

Behalve als je via een Slimme Stekker een lamp schakelt.😉Brandje, ik schakel een zwembadpomp met alle toebehoren via een slimme stekker en via Olisto/triggy.
ik kwam er net achter dat, dat ook niet werkt. Olisto schakelt wel de hue verlichting. Is er nog een andere mogelijkheid om de fibaro stekkers via een app te schakelen? Ik heb niet de types die je met home-kit kan schakelen.

alvast bedankt

Als de App dwars ligt, dan is handmatige bediening op Toon®️ ook soms nog mogelijk.
Lukt dat ook niet dan is handbeding op de slimme stekker door het knopje daarop in te drukken de enige methode.
Reputatie 2
Badge
Handmatig werkt, maar ik ga smorgens vroeg de deur uit en dan moet die pomp nog niet opstarten. Zit niks anders op zolang de storing er nog is, ik er weer de ouderwetse mechanische tijdklok op zet. 😂 Jammer maar helaas.
Reputatie 2
Badge +1
Handmatig werkt, maar ik ga smorgens vroeg de deur uit en dan moet die pomp nog niet opstarten. Zit niks anders op zolang de storing er nog is, ik er weer de ouderwetse mechanische tijdklok op zet. 😂 Jammer maar helaas.
Ach wat een luxe probleem 🙂
wellicht een kleine aanvulling met zoeken naar een oplossing is dat ik het volgende constateer:
In de ochtend lijk ik minder vaak/ minder snel het probleem te hebben met de verbinding, wellicht dat de andere dit ook kunnen checken. Kan mij voorstellen dat in morgen er minder personen met de app bezig zijn en dat er dan een lagere belasting op de server is.
Reputatie 4
Badge +3
Klopt, nu geen problemen.
Reputatie 2
Badge +1
Ook hier loopt het nu soepel
Reputatie 2
Badge
En hier bij mij lijkt het ook normaal te lopen.

En Olisto heeft een fibaro stekker aangezet. Dat was om 10.00
sinds een paar minuten is de verbinding weer weg 😡
Reputatie 4
Badge +3
sinds een paar minuten is de verbinding weer weg 😡
Hier werkt het nog na behoren.
Reputatie 2
Badge
Hier werkt het ook nog steeds goed. 12.30
Reputatie 2
Badge
Nu om 14.45 geen verbinding meer