Geen verbinding Toon met Toon app | Eneco Community
Sticky vraag

Geen verbinding Toon met Toon app

• 16 augustus 2019
  • 453 reacties
  • 21144 Bekeken

Toon eerste bericht

453 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

@rieny61 

Je kan de toegang voor nu sluiten. Zoals ik hierboven heb aangegeven ligt het nu bij de softwarebeheerders. Mochten we specifiek bij jou verder willen kijken dan laat ik het weten.

Groeten Chantal 

@ChantalS Gisteren is bij ons Toon geinstalleerd door de monteur en ik kan ook niet inloggen met de Toon app, want die zegt dan: Dat is mysterieus… De server lijkt offline. Blijf het proberen. Op Toon zelf zie ik wel dat deze keurig is verbonden met wifi en met de service center. Toegang tot Toon op afstand is ook aan.

Ligt dat aan eerder gemelde problemen (is er eigenlijk een status pagina voor Toon?) of is het bij mij persoonlijk? M’n klantnr staat bij mn profiel.

Reputatie 7
Badge +2

@donk 

Welkom op het forum! Heb je de router en Toon al een reset gegeven ? 

Groeten Chantal 

Reputatie 1
Badge

Chantal, dat werkt maar even. Het blijft tobben. Wanneer wordt dit probleem nu eens opgelost. Heb het gevoel dat we met een kluitje in het riet gestuurd worden. Kom nu eens met een concrete oplossing, of geef toe dat het nog wel even kan duren. 

Reputatie 1
Badge +2

Hoe kan het toch dat mijn internet stabiel is en de verbinding met TOON en het service-center zo labiel is. Ik hoop dat er nu echt wat gaat gebeuren, anders heeft mijn contract met Eneco wel zijn langste tijd gehad. Wat een drama...

Reputatie 7
Badge +2

@Allen 

Ik heb een algemene melding gemaakt bij de softwarebeheerders. Als hier iets uitgekomen is komen we er op terug. Voor nu is het afwachten op het antwoord van de softwarebeheerders.

Groeten Chantal

@Allen,

Eerder in dit topic is er een duidelijk bericht geplaatst aangaande het onderwerp dat hier wordt besproken. Tot dusver hebben we nog geen uitkomst met jullie gedeeld wat betekent dat deze er nog niet is! Als deze er is horen jullie het uiteraard meteen. Tot dan doen we een beroep op jullie geduld. Frustraties kunnen we begrijpen, maar heeft dat echt zin :fearful::blush:?

Denk dat dit komt door brakke servers van TOON zelf. Ik heb dit probleem ook en mijn internet connectie is PERFECT. het blijkt dat meerdere mensen hier veel last van hebben dus mijn gok is dat de servers de capaciteit niet aan kunnen, dus of TOON of Eneco doet te goedkoop en wil de servers niet upgraden.. Waarom betalen we dan 4,50 euro per maand?

Reputatie 5
Badge +6

407 reacties verder en we zijn geen stap verder..

Man man wat een bedrijf....

Reputatie 1

Misschien moeten we ons eens verenigen met een consumentenbond en gewoon een proef proces laten opstarten wegens nalatigheid van ENECO, en dat ze gewoon hun product onder de maat ondersteunen. Laatste jaar werkt het meer niet als wel. En zijn ze nog geïrriteerd ook als je het meld 

Reputatie 4
Badge +4

Met deze erbij 410 reacties. 
Echt onacceptabel dat de Toon app meerdere keren per dag geen verbinding heeft. 
Dit euvel is nu al maanden bekend bij Eneco maar er is nog geen uitzicht op een oplossing. Ik gebruik veel apps en software producten en zie dat die wel snel met updates komen en de community op de hoogte houden. 
Zeker voor een service waar ik meer dan 50 euro per jaar voor betaal (en dat al jaren en nog jaren te gaan) verwacht ik toch wel heel wat meer!!

Waar komt deze laksheid vandaan?

Reputatie 4
Badge +4

Misschien moeten we ons eens verenigen met een consumentenbond en gewoon een proef proces laten opstarten wegens nalatigheid van ENECO, en dat ze gewoon hun product onder de maat ondersteunen. Laatste jaar werkt het meer niet als wel. En zijn ze nog geïrriteerd ook als je het meld 

Op naar het Malieveld!! 🙂 

Reputatie 3
Badge +3

Op naar het Malieveld!! 🙂 

Zeker, het komt veel te vaak voor!

Ik heb nog steeds problemen met de Toon app, op verschillende apparaten en ook na her-installatie en uit en aanzetten van de router. 9 van de 10 keer verschijnt de melding Geen verbinding!

Is er een duidelijke reden voor dit probleem? ik kom het al geruime tijd op internet tegen. Is er een oplossing nabij??

Reputatie 5
Badge

@Hugovdw 

Welkom op het forum. Ik heb je bericht verplaatst naar dit bestaande topic. Zoals eerder vermeld is de verbinding met de app nog in onderzoek bij de softwarebeheerders. Zodra we een update hebben komen we hier op terug.

Groet, Emel

Ik lees al enige tijd dat men bezig is met dit probleem, ondertussen kunnen we geen volledig gebruik maken van Toon. Ik heb namelijk deze aangeschaft om op afstand de CV te kunnen bedienen. het lijkt mij dan ook redelijk om de kosten van het abonnement op te schorten totdat de problemen zijn opgelost!

met vriendelijke groet

Hugo

Hier ook sinds 2 weken geen verbinding meer via de Toon app. Alle componenten al eens gereset, app opnieuw geïnstalleerd, maar als ik dit draadje lees ligt het probleem bij Eneco. Wanneer verwachten jullie een oplossing? 

In december loopt mijn contract af en ik weet niet of ik wel ga verlengen als het niet snel is opgelost.

Reputatie 7
Badge +2

@Leroy 

Welkom op het forum. Ik begrijp dat je graag gebruik wilt maken van de app. Zoals eerder aangegeven komen we bij jullie in de lucht als we meer weten. Op dit moment is het in onderzoek.

Groeten Chantal

Badge

Ik sluit me aan bij deze groep gebruikers. Sinds 6 november continu problemen met de Toon app.  

Badge

Het is een tijdje wat beter gegaan, maar op dit moment is het weer dramatisch...

Badge

De API werkt bij mij nu ook niet meer sinds gister

Reputatie 1

En weer een tijd verder, doodse stilte aan de kant van @Eneco Wanneer lossen jullie het probleem nu eens op, maandelijks komt er bakken met abonnementsgeld binnen, maar een fatsoenlijke service is ver te zoeken. Op deze manier zal ik blij zijn als mijn contract over 9 maanden afloopt bij jullie.

Reputatie 4
Badge +4

Eerste bericht in dit topic is van ruim 3 maanden geleden (en daarin werd gemeld dat het probleem zich al weken voordeed). Zelf heb ik hier ook al maanden problemen mee. De meeste keer dat ik de app open krijg ik de melding “geen verbinding”. 
Het is voor een betaalde dienst volstrekt onacceptabel dat er geen serieuze reactie van Eneco komt. Behalve dat het team er mee bezig zou zijn. En dat horen we nu al maanden.  Maar nog steeds geen oplossing is niet acceptabel en ik krijg het idee dat klanten totaal niet serieus worden genomen. Ik neem aan dat alle Toon gebruikers binnenkort financieel worden gecompenseerd. Ik denk zelf aan restitutie van 12 maanden abonnementsgeld voor de tijd dat het niet fatsoenlijk gewerkt heeft plus een tegemoetkoming voor het ongemak. 

Reputatie 5
Badge +6

Goedendag Eneco, nu sinds een weekje weer een hoop ellende met de verbinding.

Steeds "er is geen verbinding" of "toon is even niet bereikbaar, probeer het later nog eens"

Kan dit eens en voor altijd op gelost worden, dit is heel irritant nu in de winter maanden!

Reputatie 1

@Leroy

Welkom op het forum. Ik begrijp dat je graag gebruik wilt maken van de app. Zoals eerder aangegeven komen we bij jullie in de lucht als we meer weten. Op dit moment is het in onderzoek.

Groeten Chantal

Denk dat het na weer een twee weken weer een update nodig is over de stand van zaken, ook ik kan nog steeds heel slecht tot geen verbinding krijgen.  Duurt nu al meer dan 3 maanden .

Reputatie 7
Badge +2

@Allen 

Ik heb zojuist informatie over de nieuwe software update gepubliceerd. De topic is hier te vinden. Deze update moet een oplossing bieden met de verbindingsissues zoals jullie deze ervaren. 

Groet. Urgel 

Reageer