Geen verbinding met toon via apps | Eneco Community
vraag

Geen verbinding met toon via apps

  • 10 maart 2017
  • 81 reacties
  • 1786 Bekeken


Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

81 Reacties

Reputatie 2
Nou stel je toch eens voor zeg!! Dan zou je bijna in wonderen gaan geloven
Hier werkt alles vlekkeloos, vanaf verre afstand kan Toon bedienen.
Ja joh.... Sommige mensen zitten liever 24 uur per dag op dit forum.
Ik pak de motor en zeg.... Fijne zondag.?
Reputatie 5
Badge +6
Hier blijft de Toon app leeg, en ja ik heb alles al eens 'stroomloos' gemaakt.

Als ik op de tegels klik heb ik weer wel info.

Iemand een andere optie?
Er is gewoon een storing ergens bij Eneco en kornuiten.... Komt vanzelf goed zonder dat je ook maar iets hoeft te doen. Ga lekker van de zon genieten mensen.
Reputatie 2
Badge
Hier ook, wat een zootje
Badge
Ook hier is het weer zover, zowel op de iPad iPhone 5s en de iPhone 7 kan geen verbinding opbouwen met toon. Nu wil ik benadrukken dat dit echt niet de eerste keer is. Maar buiten het feit dat ik gewoon netjes mijn toon abonnement betaal, heeft nu enkele keren de verwarming aan gestaan terwijl we weg waren omdat bij de storing op de iPhone 5s een foute status staat, deze geeft gewoon aan dat de verwarming uit staat terwijl hij thuis 3 graden hoger staat te branden.
Wie gaat dit nu betalen want het gaat nu om meer dan alleen de €3,50