Geen verbinding met toon via apps | Eneco Community
vraag

Geen verbinding met toon via apps

• 10 maart 2017
  • 81 reacties
  • 1787 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

81 Reacties

Badge
Bij mij werkt de eneco app ook niet(andriod nougat) weer op de Toon word sinds gisteravond ook niet meer bijgewerkt.
Zo langzamerhand begin ik er echt ziek van te worden zo vaak als een niet juist werkende app of Toon voorkomt
Ik weet niet of Eneco wel in ziet hoe belangrijk het is dat alles wel juist functioneerd.
Reputatie 1
Hier ook geen verbinding met toon. Bijna elke week raak. Ik zeg maak toon gratis tot het goed werkt. Stort iedere maand dat er zoveel storing is 3.50 terug bij de toonklanten.
Dat is het minste wat jullie kunnen doen. Ik heb net 99 euro betaald voor toon zon dus opstappen is nu geen optie . Wil wel graag een app die werkt.
Reputatie 6
Badge +2
Hier werkt de app ook niet
Geen veebinding met internet
Ja alle stappen doorlopen !!!
Wordt er zo moe van en weer in het weekend waardoor je weet dat ze pas in de loop van maandag actie gaan ondernemen
Weer een kruisje op de lijst van waarom in april 2018 overstappen !!!
Reputatie 3
Badge +2
Hier ook weer niet word er moedeloos van wat zitten daar voor software monteurs onbegrijpelijk dat zo groot bedrijf dit niet voor elkaar krijg.
Reputatie 2
Godverdomme kan r niet eens ff toelichting worden gegeven door Eneco. Rommel!!!
Reputatie 2
En @ maiden heb jij aandelen in die troep ban Eneco dan?? Je praat alsof we niet mogen klagen bij storingen! Eneco moet onderhand eens hun rotzooi op orde krijgen en klanten gaan compenseren
Gxxxxxxxxx kan er niet eens ff toelichting worden gegeven door Eneco. Rommel!!!

Waarom deze krachttaal?
Denk je dat door dit taalgebruik de zaak bespoedig wordt.
Als je het niet met normale woorden af kan; reageer dan niet......

Dit is zo zinloos en tegen de huisregels!
Reputatie 2
Kom gewoon eens met oplossingen voor duizenden Toon gebruikers!! Praat er niet steeds omheen man
Misschien a.s. dinsdag als het grootste onderhoud gaat plaats vinden wat er ooit is geweest op het SC.
En zelfs overdag, dus m.i. worden alle systemen die communiceren met het SC nu eens goed onder de loep genomen.
In ICT-land zijn vaak de interfaces, die de nodige storing opleveren.

Misschien dat we dan eindelijk eens een stabiel SC krijgen.
M.i. zal het aan de capaciteit niet liggen, want die is enkele maanden geleden juist uitgebreid!
Gisteravond herstart gegeven..en ja hoor hij werkte eindelijk , wat schetst mijn verbazing het werkt WEER NIET....
ben het zo zat deze miskoop , kat in de zak voor 3,50 € per maand.
Gistermorgen is Toon geïnstalleerd, alles werkte perfect. Sinds gisteravond 9 uur geeft hij aan "geen internet". Vanmorgen alles terug gezet naar fabrieks instellingen, gedurende de installatie maakt hij keurig verbinding met het service center.
Na het opstarten wederom "geen internet" en alles wat maar met de zonnepanelen te maken heeft is verdwenen (zie de iconen hiervoor niet meer).
Lijkt dus een algemeen probleem te zijn, ik was voor enkele uren helemaal gelukkig, nu dus beduidend minder. Waarom plaatsen ze geen mededeling op hun site zodat we ervan op de hoogte zijn 😠
Blijkbaar helpt reageren op dit forum. Heb plotseling weer verbinding:?
Maar nog steeds geen iconen voor de zonnepanelen.
Maar nog steeds geen iconen voor de zonnepanelen.

Heb je je adapter in de meterkast even 30 sec stroomloos gemaakt?
Gistermorgen is Toon geïnstalleerd, alles werkte perfect. Sinds gisteravond 9 uur geeft hij aan "geen internet". Vanmorgen alles terug gezet naar fabrieks instellingen, gedurende de installatie maakt hij keurig verbinding met het service center.
Na het opstarten wederom "geen internet" en alles wat maar met de zonnepanelen te maken heeft is verdwenen (zie de iconen hiervoor niet meer).
Lijkt dus een algemeen probleem te zijn, ik was voor enkele uren helemaal gelukkig, nu dus beduidend minder. Waarom plaatsen ze geen mededeling op hun site zodat we ervan op de hoogte zijn :@

U heeft gewoon kat in de zak gekocht...kan u ernog vanaf ?? Dan zou ik het zeker doen...lees alle topics er maar eens op na...tis huilen..
Reputatie 6
Badge +2
Heb geen nut de storing ligt bij eneco dus wat we ook doen thuis zal geen nut hebben
Reputatie 2
Badge +2
Wel erg jammer. Mijn 2e vakantie met problemen met de app. Oh wat is het toch makkelijk om op afstand verlichting en temperatuur te regelen, maar dan moet het wel werken. Ook resetten is geen optie wanneer je niet thuis bent. ??
Ap werkt weer niet krijg een 3 hoek
Badge
Dan ga ik hier ook voor de laatste keer zeuren over Toon :D

Pokkeding doet het niet na resetten..
Nog 18 dagen en dan ben ik van het Toon abbo af!
Het is erg verdrietig hoe Toon op Afstand werkt qua verbinding.
Ik heb lang gehoopt dat het goed zou komen, maar het lijkt wel steeds erger te worden.
Ook buienrader etc werkt de laatste tijd minder.
Jammer hoor!
Met het Evohome systeem wat ik nu bezit heb ik nog geen 1 keer storing gehad, zoals je mag verwachten als consument.

Ik heb lang gehoopt dat het goed zou komen, maar het lijkt wel steeds erger te worden.
Jammer hoor!
Met het Evohome systeem wat ik nu bezit heb ik nog geen 1 keer storing gehad, zoals je mag verwachten als consument.

Oké, jij mag dat best nog ff doen hoor!
Ben je het mooi weer ff kwijt.
Jammer hoor; we (ik) zullen (zal) je expertise missen.

Fijn weekend!
Helaas....de app werkt al weer een paar dagen niet. En ik zie dat ik niet de enige ben....hoe moedeloos kun je worden?
Badge

Jammer hoor!

Oké, jij mag dat best nog ff doen hoor!
Ben je het mooi weer ff kwijt.
Jammer hoor; we (ik) zullen (zal) je expertise missen.

Fijn weekend!

Hoi Brandje,

Ik gluur nog met regelmaat mee.
En mocht ik nog ergens kunnen helpen en tijd over hebben dan zal ik nog steeds tips geven.
Tevens zit ik nog 3 jaar aan Eneco vast en heb ik toegang tot het forum waar ik veel leesplezier heb.

Jij ook een heel goed weekend 😉

Hoi Brandje,

Ik gluur nog met regelmaat mee.
En mocht ik nog ergens kunnen helpen en tijd over hebben dan zal ik nog steeds tips geven.
Tevens zit ik nog 3 jaar aan Eneco vast en heb ik toegang tot het forum waar ik veel leesplezier heb.

Jij ook een heel goed weekend ;)

Oke! Dat begreep ik niet; ik ging er vanuit dat je forumaccount ook stopte.

Gelukkig zou ik zeggen, want iedere expertise is van belang om een krachtig forum, juist in de weekenden te houden, die de helpende hand kan bieden.
Reputatie 2
Zo ff me gal gespugt op Facebook over Toon. Moet zeggen lucht wel op,ondanks dat toon er niet door gaat werken weer. 1 ding hoop ik... en dat is dat ne bericht op Facebook veel gedeeld word
Reputatie 5
Badge +1
@S.E. en anderen.
Wat een klaagzang allemaal en veel en veel totaal nietszeggende reacties.
Toon aan de muur werkt prima en is probleemloos te bedienen, er zal hierdoor niemand in de kou komen te zitten.
En de HUE lampen kunt u ook nog bedienen middels uw HUE app, dus ook niemand zit vanavond in het donker.

Het probleem zit in de communicatie van uw app op uw telefoon en/of tablet en heeft totaal niets met de werking van uw Toon aan de muur te maken. Wordt ongetwijfeld z.s.m. opgelost door de IT mensen van Eneco of anderen.
En tja, we zijn NL-érs, die klagen graag, net als over onze centjes, € 3,50 per maand, poeh poeh, zullen we alvast de ambulance maar bellen en de zuurstof voor u klaar laten leggen!

En vergeet tevens niet Tros Radar of Kassa hierover te informeren, u zult hier anders vannacht geen oog dicht doen.
Zo en nu over tot de orde van de dag, er zijn wel belangrijkere zaken.