Geen verbinding met toon via apps | Eneco Community
vraag

Geen verbinding met toon via apps

  • 10 maart 2017
  • 81 reacties
  • 1758 Bekeken

Zowel via iPad (air) en iPhone (6s) geen verbinding mogelijk meer met toon. Via de iPad krijg ik de melding dat toon niet is verbonden met internet en via iPhone krijg ik alleen maar een blanco scherm na het inloggen. Ik heb toon gereset en ook mijn modem en router. toon geeft aan dat er verbinding is met service center. Als ik probeer opnieuw te verbinden via wifi ( terwijl hij dus wel aan geeft verbonden te zijn) krijgt toon geen verbinding meer. Iemand nog een idee?
Toon heeft nog geen update gehad naar de laatste versie , maar de iPad en iPhone draaien van alles de laatste versie. In de korte tijd dat toon nu hangt begin ik hem nu al zat te worden, omdat er geen stabiele verbinding mogelijk is. De router staat binnen 4 meter van toon zonder stoor zenders er tussen.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

81 Reacties

En nu heeft toon geen verbinding meer met eneco. Router en modem nogmaals gereset, maar geen effect. Lijkt mij vreemd datbik de enigste zou zijn.
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb precies hetzelfde probleem. Erg lastig als je je Hue lampen aan wil zetten via de app. Zal wel weer een storing zijn. :--(
Badge
Hier ook weer voor de zoveelste keer.
Hier weer precies hetzelfde. En maar iedere maand abonnementsgeld afschrijven. Onbehoorlijk !
En weer geen werkende Toon. Onderweg naar huis kachel aan zetten... nou tering ding ( sorry voor dit woord) blijft weer hangen... geen vlammetje dat kachel brandt , geen stijging van temperatuur , Toon vervloekt onderweg en einde Eneco is besproken met mn vrouw... kom ik thuis is het gewoon warm en op Toon thuis hele andere info..
Wanneer nemen ze nu eens een GOEDE zakenkundige programmeur in de arm.? Voor ons hoeft het niet meer, eneco gaat eruit.
Ik zoek nu mensen die mij willen steunen om alles bij Radar neer tegaan leggen.?? Per maand kost het 3,50 € voor slecht tot niet werkend apparatuur.!!!
Reputatie 1
Woensdag,donderdag en nu dag 3 vrijdag geen Toon op afstand.
ONBEGRIJPELIJK wat een grote miskleun om met Toon in "zee" te gaan
Tot nu toe vandaag geen problemen ondervonden.
Wie weet kom ik vandaag of morgen ook nog aan de beurt.
Hij doet het weer. Maar voor hoelang? Op naar de volgende storing. Goed idee van Radar of Kassa !
Reputatie 1
Zeker Kassa of Radar inschakelen
Hier al dagen gelijke problemen. "Gelukkig " ben ik niet de enige, en twijfel ik niet meer aan mijn wifi. Hopelijk dat het na het groot onderhoud van Dinsdag beter gaat.
Reputatie 1
Beste R. Boon ik hoop dat u gelijk hebt/krijgt maar ik geloof niet meer in de sprookjes van Eneco
Hier ook hetzelfde probleem
Heel irritand bij mijn staat alles nog op afgelopen woensdag op mijnn ipad/telefoon, dus van afstand bedienen is er niet meer bij, vorge week hetzelfde gehad. Ap verwijderd en opnieuw er op, moet je alles weer instellen werkt het een paar dagen weer fout, ik word niet goed van die Toon, veel gezeik en het houd niet op.
Nieuwe dag nieuwe kansen. Toon werkt, maar dank zij eneco nu geen vergelijkingen met anderen/vrienden. iPad app blijft maar een poging doen om de gegevens op te halen (verder komt hij niet) en de iPhone last alleen maar het huidige verbruik van de elektra zien. Dus helaas maar extra verbruik dit weekend omdat het niet op afstand te bedienen is. Steeds mijn router reseten leverd straks een defecte router op, want die sijn er niet opgebouwd om zo vaak reset te worden!
Reputatie 7
Badge +8
Nieuwe dag nieuwe kansen. Toon werkt, maar dank zij eneco nu geen vergelijkingen met anderen/vrienden. iPad app blijft maar een poging doen om de gegevens op te halen (verder komt hij niet) en de iPhone last alleen maar het huidige verbruik van de elektra zien. Dus helaas maar extra verbruik dit weekend omdat het niet op afstand te bedienen is. Steeds mijn router reseten leverd straks een defecte router op, want die sijn er niet opgebouwd om zo vaak reset te worden!

Kan er overheen hebben gelezen, heb je Toon ookal is een hard-reset gegeven? Even stekker bij de CV-ketel van Toon eruit halen, 1min wachten, en weer opstarten...
Zowel een harde als een "zachte" reset. Meedere keren (ook de tijd gegeven om alles bij te werken).
Toon reset gegeven en alles werkt weer.
Reputatie 2
App verwijderd. Opnieuw geïnstalleerd = helpt niks

Ketelmodule 30 sec los= helpt niks!!!


Eneco!!! Kom eens met een goed iets voor alle klanten!! We worden hier doodmoe van. Wel 3.50 aftikken elke maand. Maar dat de app goed werkt ho maar!!!
Ik zeg kassa of radar!!
Badge
Resetten helpt hier ook NIET !!
Reputatie 7
Badge +8
Klaagzang is begonnen hoor.. Het is weekend, en alle azijnpissers zijn weer wakker.
Misschien Eneco gewoon is de tijd geven om iets te maken, als iets niet werkt..
Dan bedien je Toon maar via Display. Dan werkt hij perfect!
Bij mij werkt de app op android van Toon ook niet, alles gereset en de app opnieuw geinstalleerd.
Ik denk dat ik die 3.50 maar ga storneren. Komt erg vaak voor dit, hoef je toch niet voor te betalen?
Reputatie 1
Badge
Dit begon donderdag al hoor en was het nog geen weekend. Hoelang hebben ze nodig om dit op te lossen?
Reputatie 7
Badge +8
Bij mij werkt de app op android van Toon ook niet, alles gereset en de app opnieuw geinstalleerd.
Ik denk dat ik die 3.50 maar ga storneren. Komt erg vaak voor dit, hoef je toch niet voor te betalen?


Succes, €3,50 zit in je termijnbedrag verwerkt.. 😉
Reputatie 7
Badge +8
Dit begon donderdag al hoor en was het nog geen weekend. Hoelang hebben ze nodig om dit op te lossen?

Ben op de hoogte dat dit al sinds Donderdag speelt, mijn app werkt dan wel, dan ook niet.. Helaas kan me er niet druk om maken.. Toon werkt prima, mij stekkers zijn prima te schakelen.. 🙂
Heb ook al meerdere dagen geen verbinding met de app. Ook is op de toon het weerbericht al dagen offline! Het houdt niet op he?!!