Geen verbinding met servicecentre? | Eneco Community
vraag

Geen verbinding met servicecentre?



Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

197 Reacties

Reputatie 3
Badge
Ja dat is wel appart triggi heeft hier ook de lamp bediend bij sun down .
pieterzegwaard wrote:

Ja dat is wel appart triggi heeft hier ook de lamp bediend bij sun down .



Overigens kijk ik net weer en de App Toon Mobile (op Afstand) werkt weer; dus er moet weer verbinding met SC zijn.

Klopt dat bij jou ook?
Badge +5
Brandje wrote:

pieterzegwaard wrote:

Ja dat is wel appart triggi heeft hier ook de lamp bediend bij sun down .



Overigens kijk ik net weer en de App Toon Mobile (op Afstand) werkt weer; dus er moet weer verbinding met SC zijn.

Klopt dat bij jou ook?



Hier in Amersfoort nog steeds niet.
Yobotje wrote:

Brandje wrote:

pieterzegwaard wrote:

Ja dat is wel appart triggi heeft hier ook de lamp bediend bij sun down .



Overigens kijk ik net weer en de App Toon Mobile (op Afstand) werkt weer; dus er moet weer verbinding met SC zijn.

Klopt dat bij jou ook?



Hier in Amersfoort nog steeds niet.



Hoi Theo,
Hoewel de woonplaats niet belangrijk is, is de storing dus kennelijk weer over bepaalde groepen op de server verdeeld.
Badge +5
Vanavond heb een stekker een andere naam gegeven voor een andere toepassing. Om de stekker opnieuw in te lezen in Triggi heb ik het Toon®️ Channel gedelete. Juist tijdens deze Eneco storing kun je Toon dus niet meer toevoegen in Triggi. Pas dus op met veranderen van namen en of toepassingen.
Badge +5
Brandje wrote:

Yobotje wrote:

Brandje wrote:

pieterzegwaard wrote:

Ja dat is wel appart triggi heeft hier ook de lamp bediend bij sun down .



Overigens kijk ik net weer en de App Toon Mobile (op Afstand) werkt weer; dus er moet weer verbinding met SC zijn.

Klopt dat bij jou ook?



Hier in Amersfoort nog steeds niet.



Hoi Theo,
Hoewel de woonplaats niet belangrijk is, is de storing dus kennelijk weer over bepaalde groepen op de server verdeeld.



Ja, daar kun je geen peil op trekken Ton.
Klopt Theo,

Dat zie je ook aan de tijd. Bij mij ging het SC om 21:30 eruit en bij jou veel later dus.
Reputatie 3
Badge
Ik was naar bed gegaan brandje

Zag net wel dat triggi vannacht geschakeld had dus dat werkte wel.
Oké!
Dan beeft het ook bij jou geen invloed op Triggi gehad.
Want nu met deze koppeling met Toon®️ is de werking van nog meer zaken afhankelijk van een goed functionerende SC.
Reputatie 3
Badge
ja inderdaad als ik vanaf mijn werk wil schakelen werkte het niet gister dacht eerst dat er een storing aan de internet provider was maar ik kon wel gewoon op mijn nas

jammer dat hier door Eneco weinig over gezegd word.

en dat de werkzaamheden niet gewoon gemeld worden.
Badge +5
20-07-'16 11:00 Op dit moment is er een storing tussen Toon en SC.
Hier keurig verbonden met het SC!

Ook de App Toon op Afstand (mobile) werkt perfect.
Badge +5
Brandje wrote:

Hier keurig verbonden met het SC!

Ook de App Toon op Afstand (mobile) werkt perfect.



12:30 Inmiddels weer verbinding.
Badge +5
Het is weer zover Storing Service Center, uiteraard weer in het weekend.
Meer mensen hier hinder van?

Edit: enkele minuten later weer verbinding.
Morge Theo!
Is de storing bij jou nog aanwezig?
Ik heb gisteravond nergens last van gehad.
Badge +5
Brandje wrote:

Morge Theo!
Is de storing bij jou nog aanwezig?
Ik heb gisteravond nergens last van gehad.



Nee Ton was slechts enkele minuten en ik had verder geen andere internet problemen.
Soms komt zo'n storing zeer ongelegen en dan heb er erg veel moeite mee omdat het zo vaak is geweest en daarbij ook Triggi ook nog steeds niet met Toon®️ kan werken. Uiterst irritant denk ik dan.
Yobotje wrote:

ngel

.........en daarbij ook Triggi ook nog steeds niet met Toon®️ kan werken. Uiterst irritant denk ik dan.



Inderdaad Theo.
Dan te bedenken dat volgens de laatste info de problemen bij Quby/Toon vwb de API-koppeling met Toon voorlopig nog niet zijn opgelost.:@
Zo irritant, want Triggi, met de laatste update, begint zo mooi te worden.:D
Reputatie 7
Badge +8
Brandje wrote:

Yobotje wrote:

ngel

.........en daarbij ook Triggi ook nog steeds niet met Toon®️ kan werken. Uiterst irritant denk ik dan.



Inderdaad Theo.
Dan te bedenken dat volgens de laatste info de problemen bij Quby/Toon vwb de API-koppeling met Toon voorlopig nog niet zijn opgelost.:@
Zo irritant, want Triggi, met de laatste update, begint zo mooi te worden.:D



Pijnlijk om te moeten constateren, maar Nest heeft de API op het ogenblik nog beter voorelkaar dan Eneco/Quby.. Zo zonde, we liepen zo mooi voor met Triggi op de rest.
Badge +5
Zo zonde ja.
Reputatie 7
Badge +8
Toon op Afstand heeft hier wat problemen met het openen..

Zodra ik de app open, krijg ik het gevreesde scherm 😞
Je bedoelt dat na inlog de bekende zwarte balk verschijnt met de driehoek en gele uitroepteken?

Dat is het bekende euvel wat al weken met de App gebeurt.
Als je 5 seconde wacht wordt de data alsnog geladen.

De bekende 2 traps raket, die niet lekker loopt aan de zijde van Eneco.
Reputatie 7
Badge +8
Brandje wrote:

Je bedoelt dat na inlog de bekende zwarte balk verschijnt met de driehoek en gele uitroepteken?

Dat is het bekende euvel wat al weken met de App gebeurt.
Als je 5 seconde wacht wordt de data alsnog geladen.

De bekende 2 traps raket, die niet lekker loopt aan de zijde van Eneco.



Exact dat ja..
Vanochtend om half8 deed de app het weer..

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen