Geen verbinding met Philips Hue bridge | Eneco Community
beantwoord

Geen verbinding met Philips Hue bridge


  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 4 reacties
wie kan mij vertellen hoe ik verbinding met de Philips Hue Bridge maken, deze is zomaar weg gevallen en ik krijg geen verbinding meer, waardoor ik de bediening niet meer kan gebruiken op mijn mobiel en bridge.
icon

Beste antwoord door Brandje 17 januari 2018, 18:13

Dat is vreemd?
Dan zou je de bridge dus aan de onderzijde een reset moeten geven.

Bekijk origineel

9 Reacties

In Toon kan je je Bridge verwijderen.
Meldt je Bridge dan daarna opnieuw weer aan.
ik heb dat gedaan, de toon vind de bridge maar kan geen verbinding maken of krijgen
Dat is vreemd?
Dan zou je de bridge dus aan de onderzijde een reset moeten geven.
ga het proberen
ga het proberen

Als je gaat koppelen volg dat deze tips eens van forumlid mPleizr:

HOE UP DATE IK DE BRIDGE??
???????
Die Philips Bridge komt toch gewoon voor in je Hue App???
Daar regel je toch de updates?
Van de Hue lampen ook trouwens.

Zie een screendump van de pagina:

INDERDAAD, HIJ WERKT WEER 100 PROCENTJES.
BEDANKT VOOR ALLE TIPS
Graag gedaan. Veel plezier weer van je Hue via Toon!!

Svp geen grote letters gebruiken, dat komt erg schreeuwerig over en dat wordt in de huisregels dan ook sterk afgeraden.

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen