Geen verbinding met internet | Eneco Community
vraag

Geen verbinding met internet

Ik zie op mijn Toon scherm een uitroepteken staan....klik ik darheen staat er wel status verbonden met internet.....maar werken doet het niet.....wat nu

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

16 Reacties

Zelfde hier uitroepteken door WiFi icoontje...:?
Hier ook? WEER storing Toon?
Reputatie 7
Badge +8
Laten we het overzichtelijk houden.. Er is hier al een topic over, deze is hier te vinden:

https://forum.eneco.nl/storingen-problemen-112/storing-toon-op-afstand-opgelost26-04-2016-11151

Er is inderdaad een storing gaande bij de Service Center van Eneco.. Eneco doet hun best om het op te lossen!!

Folkert? Mag ik jou vragen of dit topic samen te voegen, of te sluiten.. Voor de overzichtelijkheid 🙂
De storing waar u aan refereert wordt als opgelost gemeld en er worden geen actuele storingen gemeld
... toch heb ook ik hetzelfde probleem
Reputatie 7
Badge +8
BertZelf wrote:

De storing waar u aan refereert wordt als opgelost gemeld en er worden geen actuele storingen gemeld
... toch heb ook ik hetzelfde probleem

De titel van het topic is verwarrend, inderdaad.. Er is echt nogsteeds een storing gaande..
Heb zelfde probleem. Wel vreemd dat de website van Eneco eerst stelt dat er geen problemen zijn. Had me een reboot en her configuratie van wifi gescheeld. Leuk ook dat hier naar een oud probleem wordt verwezen waarvan onduidelijk is wat de status is.
IK heb ook hetzelfde probleem. Heb van alles geprobeerd. Toon gereset. Router stekker er uit en er in. App doet het ook niet. Heel vervelend dat de Toon zegt dat er verbinding is en je hebt het niet. Wordt er nu ook nog iets aan gedaan. Het is een feestdag.
zag net dat ik het zelfde probleem heb.
ik had een maandag ook al geen cotact met toon op afstand
Hier nog een , geen internet op toon , niet bereikbaar met de app
R. van Geemert wrote:

zag net dat ik het zelfde probleem heb.
ik had een maandag ook al geen cotact met toon op afstand

Gewoon hier even lezen::

https://forum.eneco.nl/storingen-problemen-112/storing-toon-op-afstand-opgelost26-04-2016-11151
Hier precies hetzelfde probleem! Toon heeft geen verbinding met internet en ik kan op afstand geen verbinding met Toon krijgen. Router gereset, Toon gereset alles gereset maar het lijkt gewoon WEER een hardnekkige storing. Maar ja wat maakt het uit de meeste klanten hebben toch een contract voor een aantal jaar getekend dus waar zouden we ons druk om maken bij Eneco!:(:@
Dalton wrote:

Hier precies hetzelfde probleem! Toon heeft geen verbinding met internet en ik kan op afstand geen verbinding met Toon krijgen. Router gereset, Toon gereset alles gereset maar het lijkt gewoon WEER een hardnekkige storing. Maar ja wat maakt het uit de meeste klanten hebben toch een contract voor een aantal jaar getekend dus waar zouden we ons druk om maken bij Eneco!:(:@

Zinloos om al die handelingen uit te voeren.
Dit even lezen en helaas afwachten is de beste remedie:

Reputatie 3
Badge +1
Er is weer iets meer leven, de verbinding vliegt nu van online naar ofline en vise versa.
Reputatie 3
Badge +1
Hallo het oneens zijn met iemand is een maar om dan te gaan schelden hoeft ook niet.
Dat je als eerste gaat kijken doe je dan helemaal goed.
Des te zinlozer is het dan om alsnog die handelingen te doen.

Verder zegt je manier van communiceren veel over je zelf en ik zou zeggen ga je mond eens spoelen.
Reputatie 7
Badge +6
@Dalton

Je hoeft het niet eens te zijn met andere forumleden, maar hierbij kun je andere bewoordingen gebruiken dan je nu gedaan hebt. Ik heb twee reacties van je verwijderd. Ik hoop dat je hier in de toekomst op wil letten. Er is gisteren helaas weer een storing opgetreden, en ik snap dat je hier ontevreden over bent. Ik geef jullie input ook zeker door aan de verantwoordelijke onderdelen binnen Eneco.

@Allen

Ik heb ook een aantal quotes verwijderd waar de verwijderde reacties in terug te zien waren.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen