Geen Status Verbruik vanaf januari 2019 | Eneco Community
beantwoord

Geen Status Verbruik vanaf januari 2019

• 3 januari 2019
  • 80 reacties
  • 1174 Bekeken

Toon eerste bericht

80 Reacties

Badge +1
@Oostsanen

Dank voor je antwoord. Ik stuur je een repeater op zodat de verbinding tussen je Toon en je meetmodule verbeterd. Deze ontvang je doorgaans binnen enkele dagen, dit kan maximaal 10 werkdagen duren.

Ik wacht in spanning af. In ieder geval hartelijk dank voor het helpen met het vinden van een oplossing.
Moet ik de externe toegang nog aan laten staan?
Reputatie 7
Badge +6
@Oostsanen

Nee, de externe toegang kan weer dicht.
Badge +1

@Oostsanen

Dank voor je antwoord. Ik stuur je een repeater op zodat de verbinding tussen je Toon en je meetmodule verbeterd. Deze ontvang je doorgaans binnen enkele dagen, dit kan maximaal 10 werkdagen duren.
Raar! Vanaf 1 maart om 00:01 krijg ik 'Status verbruik' weer te zien. Zou het mogelijk zijn dat de software niet tussentijds, maar m.i.v. de eerste dag van de maand wordt geactiveerd? Ik heb de 'repeater' inmiddels ook ontvangen en voor de zekerheid geactiveerd.
Reputatie 6
Badge +2
@Oostsanen

Bedankt voor je bericht. Helemaal top dat je de repeater zo snel hebt ontvangen.Toon heeft in de maand februari door die onderbrekingen in het verbruik geen goede inzage kunnen geven. Vanaf maart zijn er geen onderbrekingen geweest waardoor hij wel het ingeschatte verbruik kan tonen. Nu de repeater geïnstalleerd is zal de verbinding met Toon nog sterker zijn. Hou ons op de hoogte hoe Toon het doet de komende tijd.

Groeten,
Tina

Reageer