5 september Contakt gehad met klantenservice er wordt een nieuwe module opgestuurd.
Het kan wel 14 dagen duren Werd er gemeld. (wel vreemd in deze tijd).
Vandaag 21 september gebeld waar de module blijft??
We hebben een probleem met leveren er is een onderzoek opgestart om te kijken waar het probleem zit, maar het kan nog wel 14 dagen duren voor u hem in huis heb.
Ik meld "dit kan toch niet waar zijn de winter komt er aan we zitten zonder verwarming".
Ja sorry wij kunnen er ook niets aan doen, er is een onderzoek opgestart naar de oorzaak.
Ja maar wat moeten we nu??
U kunt uw oude thermostaat weer monteren!
Maar dan moet ik 2 x een monteur laten komen om hem te monteren en weer te verwijderen wie gaat dat dan betalen??
dat moest ik zelf beslissen om dat te doen,Ofwel wie de opdracht geeft moet ook betalen.
Ik snap niet dat de ENECO die miljoenen in de TOON heeft geïnvesteerd en er nu miljoenen aan verdiend zo met hun betalende klanten omgaat!!!!!
Beste antwoord door DeniseMR
Welkom op de Eneco Community!
Het klopt dat enkele zendingen van o.a. ketelmodules achteraf niet verstuurd blijken te zijn. We zijn momenteel aan het uitzoeken hoe dit komt en, misschien nog wel belangrijker, hoe dit voorkomen kan worden in de toekomst.
Zoals @Brandje al noemt is het inderdaad ook mogelijk een monteur langs te sturen die een nieuwe ketelmodule installeert. Met jouw akkoord dien ik dit verzoek vandaag nog in bij onze planning, waarna je vandaag nog wordt teruggebeld voor het maken van een afspraak.
Ik lees het graag terug!
Groet, Denise