Geen onderdelen leverbaar voor Toon, nu in de kou! | Eneco Community
beantwoord

Geen onderdelen leverbaar voor Toon, nu in de kou!

• 21 september 2018
  • 3 reacties
  • 264 Bekeken

Ketel module defect tussen de TOON en de ketel. Nu in de kou.

5 september Contakt gehad met klantenservice er wordt een nieuwe module opgestuurd.

Het kan wel 14 dagen duren Werd er gemeld. (wel vreemd in deze tijd).

Vandaag 21 september gebeld waar de module blijft??

We hebben een probleem met leveren er is een onderzoek opgestart om te kijken waar het probleem zit, maar het kan nog wel 14 dagen duren voor u hem in huis heb.
Ik meld "dit kan toch niet waar zijn de winter komt er aan we zitten zonder verwarming".

Ja sorry wij kunnen er ook niets aan doen, er is een onderzoek opgestart naar de oorzaak.

Ja maar wat moeten we nu??

U kunt uw oude thermostaat weer monteren!

Maar dan moet ik 2 x een monteur laten komen om hem te monteren en weer te verwijderen wie gaat dat dan betalen??

dat moest ik zelf beslissen om dat te doen,Ofwel wie de opdracht geeft moet ook betalen.

Ik snap niet dat de ENECO die miljoenen in de TOON heeft geïnvesteerd en er nu miljoenen aan verdiend zo met hun betalende klanten omgaat!!!!!
icon

Beste antwoord door DeniseMR 21 september 2018, 13:49

Dag @A. Benschop,

Welkom op de Eneco Community!

Het klopt dat enkele zendingen van o.a. ketelmodules achteraf niet verstuurd blijken te zijn. We zijn momenteel aan het uitzoeken hoe dit komt en, misschien nog wel belangrijker, hoe dit voorkomen kan worden in de toekomst.

Zoals @Brandje al noemt is het inderdaad ook mogelijk een monteur langs te sturen die een nieuwe ketelmodule installeert. Met jouw akkoord dien ik dit verzoek vandaag nog in bij onze planning, waarna je vandaag nog wordt teruggebeld voor het maken van een afspraak.

Ik lees het graag terug!

Groet, Denise
Bekijk origineel

3 Reacties

Jammer dat je bij melding niet meteen gekozen hebt om een monteur de ketelmodule te laten vervangen.
Monteurs hebben altijd een kleine voorraad in de auto liggen.
Reputatie 7
Badge +5
Dag @A. Benschop,

Welkom op de Eneco Community!

Het klopt dat enkele zendingen van o.a. ketelmodules achteraf niet verstuurd blijken te zijn. We zijn momenteel aan het uitzoeken hoe dit komt en, misschien nog wel belangrijker, hoe dit voorkomen kan worden in de toekomst.

Zoals @Brandje al noemt is het inderdaad ook mogelijk een monteur langs te sturen die een nieuwe ketelmodule installeert. Met jouw akkoord dien ik dit verzoek vandaag nog in bij onze planning, waarna je vandaag nog wordt teruggebeld voor het maken van een afspraak.

Ik lees het graag terug!

Groet, Denise
Kijk @A. Benschop dat is nog eens een super snelle reactie van @DeniseMR
Als jij nu ook snel reageert kan de monteur misschien wel morgen zaterdag ingepland worden??

Reageer