Geen kosten meer zichtbaar in grafieken op app wel op Toon | Eneco Community

Geen kosten meer zichtbaar in grafieken op app wel op Toon

  • 9 december 2018
  • 57 reacties
  • 2189 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 170 reacties
Op de apps die ik heb op zowel android als iOS zie ik bij de diverse grafieken wel het #Kw/u en M3, maar niet meer de kosten. De app bepaalt dat aan de hand van een gemiddeld tarief lees ik in de app. Op de TOON zelf zie ik het wel.
Iemand enig idee hoe dat kan? Het probleem doet zich op diverse Toon apps voor op diverse apparaten.

57 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
@RalfR

Ik ga ervan uit dat Folkert inderdaad @RayDelft bedoelt.

@RayDelft wil je ons laten weten als de externe toegang aan staat?

Groet. Urgel
Reputatie 5
Badge +1
Sorry voor het dubbel posten voor de plaatjes. Ik weet ook niet hoe dat komt.
Reputatie 5
Badge +1
@Brandje

Dank voor de tip.
Heb uitgezet (opslaan) en aangezet (opslaan)
Reputatie 6
Badge +2
@RayDelft


Bedankt voor het openzetten van de externe toegang. De softwarebeheerders gaan verder onderzoek doen.

Groeten Chantal
Reputatie 5
Badge +1
@ Urgel @Folkert
Tot mijn grote vreugde zie ik ineens dat er reeele kosten worden weergegeven..
Het is gefixt. Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat.😊
Dank voor jullie inbreng
Reputatie 5
Badge +1
De storing is er nu al 8 maanden en 2 maanden geleden heb ik nog eens herinnerd.
Nu vinden jullie misschien dat ik te snel een oplossing wil, maar het zal toch niet zo zijn dat mijn klacht straks zijn 1e verjaardag viert?
Een Toon waarop je je gebruikskosten niet kunt zien, mist toch zijn doel?
Ik hoor graag.

Groetjes,
Raymond.
Reputatie 7
Badge +6
@RalfR

De vraag staat uit bij de ontwikkelaars. Zou je de externe toegang klantenservice nog eens aan willen zetten, dan kunnen we een en ander controleren.
Reputatie 6
Badge +1
@RayDelft

Bedankt voor je bericht. Het heeft inderdaad lang geduurd. We stellen je geduld erg op prijs.

Groeten, Tina
Reputatie 5
Badge
@Folkert niet voor mij denk ik maar voor @RayDelft
Reputatie 7
Badge +6
@RalfR

Ik bedoelde inderdaad @RayDelft, excuses hiervoor!
Reputatie 5
Badge
@RayDelft

Heb je bij de grafiek geen schuifknop zichtbaar waarbij je kan schakelen tussen kwh/m3 en euro's?
kan je anders eventueel een screenshot posten van wat je ziet?

Groet,
Glenn
Reputatie 5
Badge +1
@Glenn ik zie die schuifknop inderdaad en als ik kies voor € dan is de grafiek leeg. Ik zie wel de y en de X as maar zonder data. Wel zie ik als. Ik het schuifje omzet de kwu resp m3.

Opnieuw installeren van de app helpt niet.
Reputatie 5
Badge +1

Een tip!
Als je een foto plaatst, klik dan niet op "plaats in de tekst", want dan gebeurt het idd 2 keer.
Reputatie 7
Badge +6
@RayDelft

Dank voor de foto's, we hebben dit aangekaart bij de softwarebeheerders, we komen er zo snel mogelijk op terug!
Reputatie 5
Badge +1
@Folkert dank. Ik wacht rustig af.
Reputatie 5
Badge +1
Ik zie nog steeds de kosten niet de rest functioneert prima.
Reputatie 6
Badge +1
@RayDelft

Het onderzoek loopt nog steeds, dus er is nu nog niets bekend. Zodra we meer weten hoor je het ook.

Groet,

Tina
Reputatie 5
Badge +1
@TinaC Dag Tina, het inderzoek loopt best lang he? Ik zie nog steeds geen bedragen in de app.
Reputatie 6
Badge +1
Goedemorgen @RayDelft

Klopt inderdaad. Ik ga de softwarebeheerders een bericht sturen en vragen of er meer bekend is. Een reactie verwacht ik pas morgen. Ik hou je op de hogte.

Groet,

Tina
Reputatie 6
Badge +1
@RayDelft

Het is helaas nog niet duidelijk wat de oorzaak is dus het onderzoek loopt nog. We laten het weten als er iets bekend is.

Excuses voor het ongemak.

Tina
Reputatie 5
Badge +1
@TinaC

Jullie laten weten zodra er iets bekend is. het klinkt een beetje als dat ik mogelijk nooit meer iets hoor.
Nu er geen verbruikskosten zichtbaar zijn werkt de app dus feitelijk maar half. Moet ik dan wel het hele maandabonnement betalen? 🤔
Maar goed daar gaat het niet om. Ik neem aan dat 1 van jullie technici toch op zijn minst het begin van een vermoeden zou moeten hebben waar het probleem gezocht moet worden?

Vreemd, op de TOON zie ik het wel, op de app, zie ik het niet, niet in iOS en niet in Android en ook niet na herinstallatie en evenmin in andere versies van de app.

Ik zal toch de eerste en de enige niet zijn met dit merkwaardige issue?
Reputatie 5
Badge +1
Hij staat al die tijd open voor jullie.
Hoi Ray,
De innovators draaien nu 3.38.0 en vandaag zou er een nieuwe versie verschijnen.
Geldt dat voor jou ook?
Reputatie 5
Badge
@RayDelft

Dank voor je bericht. Ik zie dat de externe toegang uit staat. Wil je het controleren en alsnog de externe toegang aan willen zetten?

Groet, Emel

Reageer