Geen kosten meer zichtbaar in grafieken op app wel op Toon | Eneco Community
vraag

Geen kosten meer zichtbaar in grafieken op app wel op Toon

Reputatie 5
Badge +1
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 161 reacties
Op de apps die ik heb op zowel android als iOS zie ik bij de diverse grafieken wel het #Kw/u en M3, maar niet meer de kosten. De app bepaalt dat aan de hand van een gemiddeld tarief lees ik in de app. Op de TOON zelf zie ik het wel.
Iemand enig idee hoe dat kan? Het probleem doet zich op diverse Toon apps voor op diverse apparaten.

34 Reacties

Reputatie 5
Badge
@RayDelft

Heb je bij de grafiek geen schuifknop zichtbaar waarbij je kan schakelen tussen kwh/m3 en euro's?
kan je anders eventueel een screenshot posten van wat je ziet?

Groet,
Glenn
Reputatie 5
Badge +1
@Glenn ik zie die schuifknop inderdaad en als ik kies voor € dan is de grafiek leeg. Ik zie wel de y en de X as maar zonder data. Wel zie ik als. Ik het schuifje omzet de kwu resp m3.

Opnieuw installeren van de app helpt niet.
Reputatie 5
Badge +1

Reputatie 5
Badge +1
Sorry voor het dubbel posten voor de plaatjes. Ik weet ook niet hoe dat komt.
Een tip!
Als je een foto plaatst, klik dan niet op "plaats in de tekst", want dan gebeurt het idd 2 keer.
Reputatie 7
Badge +6
@RayDelft

Dank voor de foto's, we hebben dit aangekaart bij de softwarebeheerders, we komen er zo snel mogelijk op terug!
Reputatie 5
Badge +1
@Folkert dank. Ik wacht rustig af.
Reputatie 5
Badge +1
Ik zie nog steeds de kosten niet de rest functioneert prima.
Reputatie 5
Badge +1
@RayDelft

Het onderzoek loopt nog steeds, dus er is nu nog niets bekend. Zodra we meer weten hoor je het ook.

Groet,

Tina
Reputatie 5
Badge +1
@TinaC Dag Tina, het inderzoek loopt best lang he? Ik zie nog steeds geen bedragen in de app.
Reputatie 5
Badge +1
Goedemorgen @RayDelft

Klopt inderdaad. Ik ga de softwarebeheerders een bericht sturen en vragen of er meer bekend is. Een reactie verwacht ik pas morgen. Ik hou je op de hogte.

Groet,

Tina
Reputatie 5
Badge +1
@RayDelft

Het is helaas nog niet duidelijk wat de oorzaak is dus het onderzoek loopt nog. We laten het weten als er iets bekend is.

Excuses voor het ongemak.

Tina
Reputatie 5
Badge +1
@TinaC

Jullie laten weten zodra er iets bekend is. het klinkt een beetje als dat ik mogelijk nooit meer iets hoor.
Nu er geen verbruikskosten zichtbaar zijn werkt de app dus feitelijk maar half. Moet ik dan wel het hele maandabonnement betalen? 🤔
Maar goed daar gaat het niet om. Ik neem aan dat 1 van jullie technici toch op zijn minst het begin van een vermoeden zou moeten hebben waar het probleem gezocht moet worden?

Vreemd, op de TOON zie ik het wel, op de app, zie ik het niet, niet in iOS en niet in Android en ook niet na herinstallatie en evenmin in andere versies van de app.

Ik zal toch de eerste en de enige niet zijn met dit merkwaardige issue?
Hoi Ray,
De innovators draaien nu 3.38.0 en vandaag zou er een nieuwe versie verschijnen.
Geldt dat voor jou ook?
Reputatie 5
Badge +1
@Brandje
ook hier 3.38.0
ik wacht maar even af. Het probleem is er vanaf de installatie van mn nieuwe Toon.
Oké, dan zal een nieuwe versie ook vermoedelijk geen soelaas bieden.
Die nieuwe versie, is ondanks de toezegging Quby, helaas gisteren NIET uitgerold. 😢
Reputatie 5
Badge +1
Brandje wrote:

Oké, dan zal een nieuwe versie ook vermoedelijk geen soelaas bieden.
Die nieuwe versie, is ondanks de toezegging Quby, helaas gisteren NIET uitgerold. 😢

Ik hoop niet dat ik weer een nieuwe Toon nodig heb. Dat zou dan de 3e zijn in iets meer dan een jaar.
Reputatie 6
Badge +1
@RayDelft

De softwarebeheerders hebben het een en ander aanpast. Kan je controleren of het nu zichtbaar is ?

Groeten Chantal
Reputatie 5
Badge +1
@ChantalS Inderdaad zijn nu bedragen zichtbaar maar het meest blij word ik nog van de kosten. Electra ca 5 cent en gas circa 15 cent. Backt to the 60’s. (Ik vrees dat de rekenbedragen niet kloppen).
Im denk dat jullie de industriele/tuinders tarieven hebben berekend.
Reputatie 3
Badge
@RayDelft

Fijn om te lezen dat de bedragen wel zichtbaar zijn🙂. Wat minder is dat de tarieven niet kloppen. Wil je een screenshot sturen van de tarieven die je ziet? Ga ik een melding maken bij de softwarebeheerders.

Groet,
Emel
Reputatie 5
Badge +1
  • [img]https://d1uyvls174j03l.cloudfront.net/eneco-nl/attachment/32051acd-386f-46e4-9756-bbfcbb9cc2fa.png[/img][img]https://d1uyvls174j03l.cloudfront.net/eneco-nl/attachment/9b5b9b8c-875e-4fc2-b052-ded581dcd742.png[/img]
Reputatie 5
Badge +1
@Emel Bovenstaand zie je twee grafieken, die met het verbuik in M3 resp KW/u en de bijbehorende van de kosten. Daar zie je dat de kosten veel te laag zijn. Voor electra geldt hetzelfde.

Gek, het zijn screenshots maar het knopje waarmee je tussen verbuik en euro’s kunt schakelen werkt op de foto. Probeer maar.
Reputatie 3
Badge
@RayDelft

Dank voor de foto's. Ik heb het uitgezet bij de softwarebeheerders. Zodra ik een reactie krijg, laat ik het je direct weten.

Groet,
Emel
Reputatie 7
Badge +6
@RayDelft

Kun je voor ons nogmaals de externe toegang klantenservice aanzetten? Dan kunnen we wat dieper in het issue duiken.
Reputatie 5
Badge +1
@Folkert
dag Folkert,
Hij staat open voor jullie.
gr
Raymond

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen