Geen inzicht in verbruik | Eneco Community
beantwoord

Geen inzicht in verbruik


  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 3 reacties
Ik heb 2 dezelfde huizen met in allebei een Toon, dezelfde software
met dezelfde ketel en dezelfde slimme meters en hetzelfde abonnement.
Op hetzelfde moment geplaatst .
1 Toon werkt precies zoals het hoort de andere werkt ook
maar geeft geen kosten van elektriciteit en gas .
Alles al geprobeerd wat er bekend is, wat kan er aan de hand zijn ?
Alvast bedankt voor de reacties.
icon

Beste antwoord door ChantalS 21 maart 2019, 15:50

@dirk66

Zojuist heb ik bij ons een aanpassing gedaan. Ik hoor graag of je nu wel een berekening ziet.

Groeten Chantal

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 3
Badge
@dirk66

Welkom op het forum 😊. Fijn dat je je vraag hier stelt. Ik kan het me voorstellen dat je wil weten wat de reden is dat de kosten op Toon niet doorkomen. Zie je helemaal geen verbruik? Wil je de externe toegang aan zetten via Menu> Toon support?

Groet, Emel
Bedankt voor de reactie.Ik heb nu de externe toegang aangezet.
Reputatie 6
Badge +1
@dirk66

Zojuist heb ik bij ons een aanpassing gedaan. Ik hoor graag of je nu wel een berekening ziet.

Groeten Chantal
Ja , nu heb de kosten er ook bij. Bedank ! Mag ik vragen of ik iets fout gedaan had ?
Reputatie 6
Badge +1
@dirk66

Fijn dat het weer zichtbaar is! Nee het was niet iets wat jij gedaan hebt.

Groeten Chantal
Bedankt voor Uw inzet. Groeten : Dirk☺

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen