Geen ingeschat verbruik op Toon | Eneco Community
beantwoord

Geen ingeschat verbruik op Toon

• 1 april 2018
  • 5 reacties
  • 222 Bekeken

Al vanaf januari dit jaar geeft Toon hier geen ingeschat verbruik meer aan. Na gewacht te hebben op updates en hiervan ook in verschillende topics melding te hebben gemaakt, heb ik helaas niets van Eneco mogen vernemen.
Vandaar dat ik nu na drie maanden maar eens een eigen topic aanmaak in de hoop dat er nu wel actie ondernomen kan worden.
Ik ben benieuwd en wacht een reactie af...
icon

Beste antwoord door Danielle 3 april 2018, 09:11

@F.J.C. van Bockel,

De inschattingen kunnen in sommige gevallen niet automatisch naar Toon zijn verstuurd, sorry voor het ongemak! Ik heb wat aanpassingen gedaan en kun je kijken of het Status Verbruik werkt?
Ik verneem het graag!
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@F.J.C. van Bockel,

De inschattingen kunnen in sommige gevallen niet automatisch naar Toon zijn verstuurd, sorry voor het ongemak! Ik heb wat aanpassingen gedaan en kun je kijken of het Status Verbruik werkt?
Ik verneem het graag!
Dank je wel! Ingeschat verbruik is weer zichtbaar, erg fijn.
Er is nu alleen een probleem met de weergave van de productie van mijn zonnepanelen.
Toon geeft aan dat er geen productie plaatsvindt, terwijl dit volgens mij wel zo is. De app van de omvormer geeft ook aan dat er wel degelijk productie plaatsvindt, terwijl dit niet op Toon zichtbaar is.
Valt hier ook iets aan te doen?
Alvast bedankt voor de moeite.
Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @F.J.C. van Bockel,

Fijn om te lezen dat het ingeschat verbruik weer zichtbaar is.

Heb je wat betreft de problemen met Zon de Toon ook al een harde reset gegeven?

Groet, Vincent
Sinds 2019 heb ik ook geen ingeschat gebruik .
Reputatie 6
Badge +1
@E.A.

Ik heb je vraag al beantwoord in een ander topic.

Reageer