Geen ingeschat verbruik maand januari 2018 | Eneco Community
vraag

Geen ingeschat verbruik maand januari 2018

Toon eerste bericht

187 Reacties

Reputatie 3
Hoi @Bep AL van,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je nog geen status verbruik ziet. Ik heb het één en ander aangepast in het systeem. Wil je controleren of het nu wel in orde is?

Groet, Saida
Badge
Hallo Saida

Ik kan nu weer uitlezen dat ik € 33,00 minder dan het door ENECO ingeschatte verbruik in januari gebruikt heb.

Groet Bep
Reputatie 3
Hoi @Bep AL van,

Kijk eens aan! Goed bezig ;-)

Groet, Saida
Ook hier geen ingeschat verbruik zichtbaar voor januari en - inmiddels- februari 😢
Beste,
Ook hier hetzelfde probleem.
Graag aanpassen.

Gr, Paul
Reputatie 7
Badge +6
@franc055 & OffenbergP

Ik heb de verbruiken naar jullie toon gestuurd, dit zien jullie straks in jullie Toon verschijnen.
Bij mij is het sinds deze maand ook niet meer zichtbaar en ook mis ik het envelopje als er een nieuwe mail is....ook het duimpje is weg kortom vind de lay out een stuk achteruitgaan sinds lastste update...
Reputatie 5
Badge +3
Toon Marcel wrote:

Bij mij is het sinds deze maand ook niet meer zichtbaar en ook mis ik het envelopje als er een nieuwe mail is....ook het duimpje is weg kortom vind de lay out een stuk achteruitgaan sinds lastste update...

Hoi Toon,

Ik heb op afstand een aanpassing gedaan op Toon. Dit betekent dat het status verbruik weer zichtbaar moet zijn. Wil je kijken of dit het geval is?

Groet, Audrey

Groet, Audrey
Audrey wrote:

Toon Marcel wrote:

Hoi Toon,

Ik heb op afstand een aanpassing gedaan op Toon. Dit betekent dat het status verbruik weer zichtbaar moet zijn. Wil je kijken of dit het geval is?

Groet, Audrey

Groet, Audrey

Ik zit nu nog op mijn werk maar als ik vanavond thuis ben zal ik er naar kijken....bedankt alvast voor de snelle reactie 😃
In augustus verhuisd en wederom een Toon aan de muur. Deze werkt verder perfect, alleen geeft deze geen ingeschat verbruik weer. Iemand de oplossing? Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +6
@poeltje112

Ik heb nieuwe gegevens naar je Toon gestuurd. Hierdoor moest ik achter de schermen aanpassen en is je termijnbedrag afgerond. Dit is nu met 50 cent verhoogd. Is dat akkoord of wil je liever dat ik het naar beneden afrond?
@Folkert helemaal prima dat je het termijn bedrag met 50 cent hebt verhoogd. Het ingeschat verbruik werkt inmiddels weer. Super bedankt

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen