Geen ingeschat verbruik januari 2019 | Eneco Community
beantwoord

Geen ingeschat verbruik januari 2019

Toon eerste bericht

50 Reacties

en het klopt niet wat jij zie want de verwarming staat reglmatig aan
Reputatie 6
Badge
@A.M. Prooijen

Je kan een foto maken van de grafiek van je gasverbruik op Toon en deze doorsturen. Verder heb ik voor vandaag nog niet gezien dat je ketel heeft moeten aanslaan voor het verwarmen van je woning. Dit was niet nodig aangezien je binnenhuistemperatuur hoger lag dan de ingestelde temperatuur op Toon. Ik zeg lag, omdat je de externe toegang weer hebt uitgezet en ik nu daardoor niet meer kan meekijken.

Groet, Urgel
Badge
Graag het ingeschat verbruik vanaf 1 januari 2019 invoeren in mijn Toon. Sinds het nieuwe jaar heb ik in Toon geen opgave meer van het ingeschat verbruik.

vriendelijke groet,
Peter Woudstra
Reputatie 6
Badge
@PeterW

Ook voor jou heb ik de laatste gegevens doorgestuurd naar Toon. Status Verbruik zal binnen nu en 24 uur weer zichtbaar moeten zijn.

Groet, Urgel
Urgel wrote:

@A.M. Prooijen

Je kan een foto maken van de grafiek van je gasverbruik op Toon en deze doorsturen. Verder heb ik voor vandaag nog niet gezien dat je ketel heeft moeten aanslaan voor het verwarmen van je woning. Dit was niet nodig aangezien je binnenhuistemperatuur hoger lag dan de ingestelde temperatuur op Toon. Ik zeg lag, omdat je de externe toegang weer hebt uitgezet en ik nu daardoor niet meer kan meekijken.

Groet, Urgel

ik heb hem nu weer aan gezet en ook de verwarmijng staat aan en foto doorsturen lukt niet
A.M. Prooijen wrote:

Urgel wrote:

@A.M. Prooijen

Groet, Urgel

ik heb hem nu weer aan gezet en ook de verwarmijng staat aan en foto doorsturen lukt niet

maar laat maar gaan ik zie het wel gr A M van Prooijen
Reputatie 6
Badge
@A.M. Prooijen

Ik help je graag verder, maar op moment van kijken staat de externe toegang weer uit. Ik hoor graag van je of je nog hulp nodig hebt.

Groet, Urgel
Urgel ik wil graag hulp de externe toegang staat weer aan maar ik zit niet de hele dag achter de pc
gr A M van Prooijen

Reputatie 5
Badge
@A.M. Prooijen

Dank je voor je reactie. De foto's zijn wel erg onduidelijk waardoor het lastig is om zaken goed af te lezen en een conclusie te trekken wat er precies gebeurt.
Heb je misschien een mogelijkheid om met een telefoon een foto te maken van de grafiek op Toon en deze te posten?

Groet,
Glenn
Reputatie 3
Badge +3
Vorig jaar januari waren er ook al problemen met gasverbruik en ingeschat verbruik. Jammer dat dat nu ook weer het geval is.

Ja, geen ingeschat verbruik helaas. Externe toegang staat aan en klantnummer staat in mijn profiel. Kunnen jullie deze opnieuw pushen? Ik heb in december wel het termijnbedrag aangepast. Misschien sowieso wel even handig om deze opnieuw naar de Toon te pushen.

Ik hoor het graag 🙂
Reputatie 5
Badge
@EenF

Ik zie dat je ook een handmatige wijziging in je termijnbedrag aangebracht hebt. Toon neemt deze wijziging niet meer. Ik pas deze meteen aan op basis van ingeschatte verbruik en stuur deze naar je Toon. Binnen 24 uur zie je het status verbruik weer.

Groet,
Glenn
zal het doen

Reputatie 3
Badge +3
Glenn wrote:

@EenF

Ik zie dat je ook een handmatige wijziging in je termijnbedrag aangebracht hebt. Toon neemt deze wijziging niet meer. Ik pas deze meteen aan op basis van ingeschatte verbruik en stuur deze naar je Toon. Binnen 24 uur zie je het status verbruik weer.

Zoals gemeld, heb ik in december inderdaad een wijziging in termijnbedrag gedaan (omhoog) en ja, het is bekend dat die niet standaard meegenomen wordt bij het ingeschat verbruik. Echter te lui geweest om direct te vragen. Nu moest ik wel, dus twee vliegen in één klap 🙂

Dank je wel! Ingeschat verbruik was gisteravond al zichtbaar.
Reputatie 5
Badge
@A.M. Prooijen

Bedankt voor de foto's! Ik wil nu graag meekijken in Toon, wil je de externe toegang op Toon weer aanzetten?

Groet,
Mitchel
Mijn verbruik is ook niet zichtbaar. Klantnummer xxxxxxx
Reputatie 5
Badge
@Mlog

Welkom op het Toon forum! Het klantnummer heb ik verwijderd uit jouw post wegens privacy. Ook heb ik de verbruiksgegevens verstuurd naar Toon en dit is binnen 24 uur beschikbaar op het display.

Groet,
Mitchel
Vanaf 1 januari 2019 heb ik geen ingeschat verbruik op mijn Toon .
Reputatie 5
Badge
@E.A.

Ik heb het ingeschatte verbruik opnieuw naar Toon gestuurd. Dit is in de loop van de dag zichtbaar.

Groet,

Tina
Bedankt voor je snelle reactie. Ingeschat verbruik is al zichtbaar.
Na 1 januari 2019 is er geen status verbruik meer zichtbaar. Ik heb mijn toon herstart maar dit heeft geen resultaat. Graag heb ik mijn status verbruik weer terug.
Reputatie 5
Badge
@D. van Kuijk

Welkom op de Eneco Community!
Ik heb je topic samengevoegd met de reeds bestaande topic. Graag wil ik je vragen om altijd even te kijken of er al een topic over een onderwerp is aangemaakt. In veel gevallen staat het antwoord daar al vermeld 😉

In dit geval stuur ik het status verbruik opnieuw door. Binnen 24 uur zal deze weer zichtbaar worden.

Groet,
Glenn
Ls
Sedert 1 januari '19 verbruik ( duimpje) niet zichtbaar. Gaarne uw hulp.
Klant ****
jandev
Reputatie 5
Badge
@Jan de vries

Welkom op de Eneco Community!
Ik heb je topic samengevoegd met de reeds bestaande topic. Graag wil ik je vragen om altijd even te kijken of er al een topic over een onderwerp is aangemaakt. In veel gevallen staat het antwoord daar al vermeld 😉
Ook heb ik je bericht aangepast, gezien het vermelden van klantnummers in het openbaar niet de bedoeling is ter bescherming van je eigen privacy.

In dit geval stuur ik het status verbruik opnieuw door. Binnen 24 uur zal deze weer zichtbaar worden.

Groet,
Glenn
Hij doet het weer. Dank.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen