Geen ingeschat verbruik januari 2019 | Eneco Community
beantwoord

Geen ingeschat verbruik januari 2019

Hi,

ik kwam er vanmorgen achter dat Toon geen ingeschat verbruik kent voor januari.
Komt dat nog of gaat er iets mis?

Michel.
icon

Beste antwoord door MR Oldenzeel 3 januari 2019, 19:16

Alles weer beschikbaar. Dank je wel.

Michel.

Bekijk origineel

50 Reacties

Goede morgen dat probleem ervaar ik ook en ik kan ook mijn gebruik van de dagen niet zien hoop dat we gauw antwoord krijgen
Reputatie 6
Badge
@MR Oldenzeel @A.M. Prooijen

Om jullie goed te helpen wil ik vragen of jullie je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel.

Groeten Chantal
ChantalS wrote:

@MR Oldenzeel @A.M. Prooijen

Om jullie goed te helpen wil ik vragen of jullie je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel.

Groeten Chantal

Done 🙂 ,

Michel
Reputatie 6
Badge
@MR Oldenzeel

Bedankt voor je snelle reactie. Het ingeschat verbruik is nogmaals naar Toon verzonden. Kan je ons laten weten of het nu wel zichtbaar is ?

Groeten Chantal
nee halaas nog steeds niets te zien ik kan ook niet zien wat ik de dagen heb verbruikt
gr A M van Prooijen
Reputatie 6
Badge
@A.M. Prooijen

Ook voor jouw Toon het verbruik nogmaals toegezonden. Kan je mij laten weten of het nu zichtbaar is ?

Groeten Chantal
Chantal ik heb je een prive bericht gestuurd djw A M van Prooijen
Ik kan vanavond pas kijken, maar laat het weten.

Bedankt alvast.
MR Oldenzeel wrote:

Ik kan vanavond pas kijken, maar laat het weten.

Bedankt alvast.

bij mij werkt de rest wel alleen de ingeschat verbruik niet
Chantal alles werkt weer vr gr A M van Prooijen
Reputatie 6
Badge
@A.M. Prooijen

Fijn om te lezen!
Alles weer beschikbaar. Dank je wel.

Michel.
Goede morgen helaas werkt nu mijn gas in uren niet gr A M van Prooijen
Reputatie 6
Badge
@A.M. Prooijen

Ook jij een goedemorgen 🙂. Minder goed is dat je geen gas-weergave hebt in Toon. Wil je de externe toegang tot je Toon aanzetten via Menu > Toon support? Ik kijk dan graag met je mee.

Groet, Urgel
ja is goed
gedaan
Goede morgen ook hier vanaf 1 januari geen gegevens meer zichtbaar van het gebruik, wat kan ik er aan doen?
Groeten Wim
Reputatie 6
Badge
Goedemorgen @W.S.M. Bruggeling

Goed dat je dit hier aangeeft. Ik heb zojuist nieuwe data doorgestuurd naar je Toon. De weergave hiervan kan even op zich laten wachten, dus ik hoor graag als Status Verbruik voor jou weer zichtbaar is. Mijn excuses voor het ongemak.

Groet, Urgel
Reputatie 6
Badge
@A.M. Prooijen

Ik kan helaas niet met je meekijken 😞. Wil je even controleren of de externe toegang wel aan staat? (Menu > Toon Support)

Groet, Urgel
sinds 2019 is het ingeschat verbruik op mijn Toonniet meer zichtbaar. Hoe kan dit opgelost worden?
Bedankt hij werk weer

Gr wim
Reputatie 6
Badge
@W.S.M. Bruggeling

Graag gedaan en weer veel plezier met dat stukje Toon 😉.

Groet, Urgel
hij staat nu aan
Reputatie 6
Badge
@A.M. Prooijen

Hartelijk dank voor het aanzetten. Voor zover ik kan zien is er een enkele keer (heel weinig) gasverbruik geweest tussen 08.00 uur en 09.00 uur. Wil je een screenshot maken/sturen van wat jij op Toon ziet?

Groet, Urgel
hoe doe ik dat?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen