Geen ingeschat verbruik | Eneco Community
beantwoord

Geen ingeschat verbruik

Reputatie 3
Badge +4
  • Kind aan huis (level 12)
  • 181 reacties
Bij mij word nooit vanzelf het ingeschat verbruik aangepast aan het begin van de maand. Nu staat deze ook alweer op maart.
Waarom gebeurt dit niet zoals het hoort?

Graag de juiste gegevens doorsturen naar toon.
icon

Beste antwoord door TinaC 4 juni 2019, 10:03

@elaras

Dat is tegen de verwachtingen in. In maart heb je hier ook contact over gehad. Ik heb het ingeschatte verbruik nogmaals naar Toon gestuurd. Dit is in 24 uur zichtbaar. Kan je in de tussentijd de externe toegang weer aanzetten? Ik controleer dan of er veranderingen zichtbaar zijn.

Groeten,

Tina
Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
@elaras

Het ingeschat verbruik is nogmaals naar Toon verzonden. Ik hoor graag of het nu zichtbaar is.
Ook wil ik je vragen om de toegang open te zetten via Menu - Toon support - Externe toegang AAN.

Groeten Chantal
Reputatie 3
Badge +4
@ChantalS Het ingeschat verbruik is niet veranderd.
Ik heb de externe toegang opengezet.
Reputatie 6
Badge +1
@elaras

Alles ziet er aan de achterkant goed uit. Verbruik komt door. Als het ingeschat verbruik morgen nog niet zichtbaar is horen we het graag.

Groeten Chantal
Reputatie 3
Badge +4
@ChantalS

Is goed, ik laat morgenavond wat van me horen. Kan de externe toegang weer uit?
Reputatie 6
Badge +1
@elaras

Ja de toegang kan weer uit. Mochten we weer toegang nodig hebben zullen we dat vragen.

Fijne zondag !

Groeten Chantal
Reputatie 3
Badge +4
@ChantalS

Er is niets veranderd. Het ingeschat verbruik blijft op maart staan.
Reputatie 5
Badge +1
@elaras

Dat is tegen de verwachtingen in. In maart heb je hier ook contact over gehad. Ik heb het ingeschatte verbruik nogmaals naar Toon gestuurd. Dit is in 24 uur zichtbaar. Kan je in de tussentijd de externe toegang weer aanzetten? Ik controleer dan of er veranderingen zichtbaar zijn.

Groeten,

Tina
Reputatie 3
Badge +4
@TinaC Ik heb zojuist de toegang open gezet, ben net pas thuis. Ik zie dat het ingeschat verbruik nu wel is binnengekomen. Graag hoor ik wanneer de toegang weer uit gezet kan worden.
Reputatie 6
Badge
Goedemorgen @elaras

Als het ingeschat verbruik weer zichtbaar is, mag je de externe toegang tot je Toon weer uitzetten ☺. Bedankt voor je medewerking!

Groet. Urgel
Reputatie 3
Badge +4
Is goed, staat inmiddels weer uit. Uiteraard laat ik komende maand van me horen mocht het niet werken zoals het hoort.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen