Geen ingeschat verbruik | Eneco Community
beantwoord

Geen ingeschat verbruik

• 1 mei 2019
  • 9 reacties
  • 445 Bekeken

Badge
Sinds enkele dagen is er op mijn Toon 'ingeschat verbruik' niet meer zichtbaar.
icon

Beste antwoord door TinaC 31 mei 2019, 10:24

@Kaipo0411

Ik heb begrepen dat je al telefonisch contact hebt gehad met onze Klantenservice. Onze monteur kan echter niet dit probleem oplossen. Je bent per 18 april bij ons klant geworden voor stroom en gas. Mijn verzoek is om ons toestemming te geven de meters dagelijks uit te lezen. Op die manier kunnen we de meters op afstand in de gaten houden.

Groeten, Tina
Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hi @A.A.P. Winters

Goed dat je hier een melding van maakt. Het ingeschat verbruik is nogmaals naar Toon verzonden.
Mocht dit niet de oplossing zijn dan kijk ik verder in Toon. Zet dan de toegang aan via Menu - Toon support - Externe toegang AAN.

Groeten Chantal
Badge +1
Hallo
Volgens u zou toon op 1mei vergelijk moeten geven ivb mijn overstap halverwege de maand
Na 27 dagen wachten
Nu staat er 2

juni
Reputatie 7
Badge +6
@Kaipo0411

Kun je via Menu > Toon Support de externe toegang klantenservice aan willen zetten? Dan kijken we er naar voor je.
Badge +1
Staat aan
Reputatie 7
Badge +6
@Kaipo0411

Je meters hebben even in storing gestaan in april. Hierdoor gaat het status verbruik pas in juni werken voor je.
Badge +1
@Kaipo0411

Je meters hebben even in storing gestaan in april. Hierdoor gaat het status verbruik pas in juni werken voor je.

Dat klopt. Dat was de zeer goede installatie door de monteur. Welke ik zelf opgelost heb.
Thnx
Badge +1
Geen storing geweest aan deze kant wat is er nu weer

Badge +1
Als er niet meer info op toon komt dan de info die uit mijn meterkast komt is die 4,50 weggegooid geld en wens ik mijn abonnement te beei
Reputatie 6
Badge +1
@Kaipo0411

Ik heb begrepen dat je al telefonisch contact hebt gehad met onze Klantenservice. Onze monteur kan echter niet dit probleem oplossen. Je bent per 18 april bij ons klant geworden voor stroom en gas. Mijn verzoek is om ons toestemming te geven de meters dagelijks uit te lezen. Op die manier kunnen we de meters op afstand in de gaten houden.

Groeten, Tina

Reageer