Geen grafiek in verbruik op Toon | Eneco Community
beantwoord

Geen grafiek in verbruik op Toon

• 15 september 2019
  • 46 reacties
  • 603 Bekeken

Toon eerste bericht

46 Reacties

Reputatie 1
Badge
Oké is niet anders, bedank voor je inzet, is het nog wat om hem naar fabrieksinstellingen terug te zetten.
Ben ik alleen zon op toon kwijt maar die kan je er wel op afstand opzetten neem ik aan

gr,
Rian
Reputatie 7
Badge +2
@AAG de Horde

Ik heb een Toon zon monteur aangestuurd. Deze regelt alles van A tot Z voor je 😉, ook het installeren van Zon op Toon op het nieuwe display.

Groet. Urgel
Reputatie 1
Badge
Oké dan wacht ik dat af, nogmaals bedankt voor de moeite

gr,
Rian
Reputatie 7
Badge +2
@AAG de Horde de Ho

Ik heb, al dan wel verlaat, nog een bericht ontvangen van de softwarebeheerders. De vraag is om toch eerst een fabrieksherstel uit te voeren op Toon. De monteur heb ik hierdoor even 'on hold' geplaatst. Wil je ons laten weten wat de fabrieksherstel voor resultaat levert? Mijn tip is om vooraf eerst je meetmodule te verwijderen uit Toon. Excuses voor de verwarring 😥.

Groet. Urgel
Reputatie 1
Badge
Ga ik doen
Reputatie 1
Badge
Hij is naar de fabrieksinstellingen gezet, nu heb ik de software voor zon op toon nodig wil je die er aub opzetten en vindt ik dan bij de software update

alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +2
@AAG de Horde

Jij laat er geen gras over groeien 😜. Dat was ontzettend snel wat betreft de fabrieksherstel, heel mooi! Ik heb zojuist de software voor Zon op Toon voor je klaargezet. Ook hier kun je mee aan de slag 💪🏾

Groet. Urgel
Reputatie 1
Badge
Ja ik baal enorm er van , zon op toon ook weer geïnstalleerd maar het resultaat is het zelfde.
jammer maar het is niet anders, ik weet niet of je nu verder in toon kan kijken anders toch maar een huisbezoek inplannen.

gr,
Rian
Reputatie 1
Badge
Wacht nog even ik geloof dat het toch gefixt is
Reputatie 7
Badge +2
Wacht nog even ik geloof dat het toch gefixt is

Dat klinkt als muziek in mijn oren @AAG de Horde

Als je wil dat ik ernaar kijk, dan doe ik dat graag. Hiervoor dien je alleen even de externe toegang tot Toon aan te zetten.

Groet. Urgel
Reputatie 1
Badge
Sorry vergeten staat nu aan, grafieken komen weer terug alleen stroom vandaag het balkje blijft op 3 streepjes staan ook als ik een groot verbruiker aanzet.
Reputatie 7
Badge +2
@AAG de Horde

We zijn gelukkig dus toch een stuk opgeschoten met de fabrieksherstel. Nu enkel nog de weergave van je elektriciteit. Het lijkt dat deze aan onze kant goed doorkomt. Hierbij aan jou het verzoek om de elektriciteit tot morgen te monitoren. Bij geen verandering horen we het graag en zoeken we verder naar de fix. Als we er dan niet uitkomen, dan vallen we alsnog terug op een monteursbezoek. Ik zelf zie wel het licht aan het einde van de tunnel 😃

Groet. Urgel
Reputatie 1
Badge
Ga ik doen een prettige avond.

gr,
Rian
Reputatie 7
Badge +2
Hartelijk dank, @AAG de Horde. Jij ook een prettige avond.

Groet. Urgel
Reputatie 1
Badge
Goedemiddag Urgel,

mijn grafieken zijn er weer, maar ik heb problemen met de rookmelders vallen weg.
ook blijft de verbruiksbalk vast staan en gas en stroom vandaag niet ingekleurd zie de afbeeldingen.

gr,
Rian

Reputatie 7
Badge +6
@AAG de Horde

Wat bedoel je met de rookmelders vallen weg? De balkjes(die nu niet gevuld zijn) zijn gebaseerd op een verbruik van de afgelopen 7 dagen, deze zie je volgende week weer gevuld.
Reputatie 1
Badge
Ik heb alle rookmelders weer aan moeten melden nu al weer 3 weg.
stroom nu balk blijft op 3 streepjes staan ongeacht het verbruik, zo ook de afbeeldingen.
ik ben gewend dat bij een nieuwe dag gas / stroom vandaag steeds verder oplopen als je meer stroom verbruikt
Reputatie 1
Badge
Rookmelders weer aangemeld.

Stroom nu werkt nog niet zie afbeeldingen

Bij dit vermogen moet de balk toch rood zijn?

Gr,
Rian
Reputatie 7
Badge +6
@AAG de Horde

De balk vergelijkt het verbruik met de voorgaande 7 dagen. Vervelend dat je steeds je rookmelders steeds opnieuw moet inschakelen. Ik zorg dat een monteur contact met je opneemt, om het display te vervangen.

Groet,

Folkert
Reputatie 1
Badge
ja er zit niets anders op, bedankt ik hoor het wel.

groet,

Rian
Reputatie 1
Badge
Goedemorgen,

display vervangen, alles werkt weer goed, bedankt voor de medewerking

met vriendelijke groet,
Rian

Reageer