beantwoord

Geen gasverbruik zichtbaar op de toon wel het stroom

Goedemiddag,

Ik heb een vraag.

Vandaag is ster in bij ons langs geweest en heeft de ketel vervangen voor een nieuwe en er is gelijk een slimme meter geplaatst maar helaas geen de toon niet mijn gasverbruik weer me stroom wel hoe kan dit?.
icon

Beste antwoord door Brandje 4 december 2018, 17:42

Als net een slimme meter is geplaatst kan het wel tot 10 werkdagen duren voordat de administratieve handelingen/koppeling aan je stroommeter bij je Netbeheerder rond zijn.
Daarna verschijnt opeens het gasverbruik en het is dan extra hoog ivm het reeds eerder verbruikte gas. Alles komt dan op 1 dag te staan.
Daarna werkt het verder perfect.
Dus nog even geduld.

Bekijk origineel

2 Reacties

Als net een slimme meter is geplaatst kan het wel tot 10 werkdagen duren voordat de administratieve handelingen/koppeling aan je stroommeter bij je Netbeheerder rond zijn.
Daarna verschijnt opeens het gasverbruik en het is dan extra hoog ivm het reeds eerder verbruikte gas. Alles komt dan op 1 dag te staan.
Daarna werkt het verder perfect.
Dus nog even geduld.
Oke super bedankt voor je reactie dan heb ik nog even geduld.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen