Geen gasverbruik op Toon | Eneco Community
beantwoord

Geen gasverbruik op Toon

  • 20 december 2018
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

Badge +1
Toon geeft al een aantaldagen geen gasverbruik aan. De slimme meter geeft aan “meetfout gedetecteerd”.
icon

Beste antwoord door Brandje 20 december 2018, 19:50

Toon geeft al een aantaldagen geen gasverbruik aan. De slimme meter geeft aan “meetfout gedetecteerd”.

Hoi @Thom en Petra ,

Het lijkt er dan op dat je gasmeter in storing staat.
Ik zou dan morgen je Netbeheerder even bellen of App’en
Bekijk origineel

2 Reacties

Toon geeft al een aantaldagen geen gasverbruik aan. De slimme meter geeft aan “meetfout gedetecteerd”.

Hoi @Thom en Petra ,

Het lijkt er dan op dat je gasmeter in storing staat.
Ik zou dan morgen je Netbeheerder even bellen of App’en
Reputatie 5
Badge +1
@Thom en Petra

Goed dat je dit hier meldt, want juist in dit seizoen is natuurlijk gasverbruik wel handig!

Ik heb gekeken naar jouw meters en ik zie dat de meterstand inderdaad stil staat. Zoals @Brandje aangeeft, kan je hiervoor de netbeheerder Stedin benaderen op 088 - 896 3963.

Is je vraag hiermee beantwoordt?

Groet,
Mitchel

Reageer