Geen duimpje zichtbaar op Toon | Eneco Community
beantwoord

Geen duimpje zichtbaar op Toon

Reputatie 3
Badge +4
Ik heb sinds vandaag geen duimpje meer in mijn toon staan. En ik ziet ook geen ingeschatte maand bedragen meer staan
icon

Beste antwoord door ChantalS 2 februari 2019, 11:22

@F.J. Verpoorten

Als er een nieuwe Toon geplaatst is dan is het statusverbruik altijd de volgende maand zichtbaar. Ook als je al een Toon 1 had.

Groeten Chantal

Bekijk origineel

12 Reacties

De nieuwe status bepaling is altijd op de 2e van de maand. Ik zou dus even wachten tot morgen. 😉
Reputatie 3
Badge +4
Dat is nu het probleem. Ik heb ook geen mailtje gekregen op de toon. Wat ik normaal de eerst dag van de nieuwe maand krijgt ik altijd in mijn mailbox in de toon. Nu helemaal niets
Je bedoelt je status bepaling op het scherm over de vorige maand?
Reputatie 3
Badge +4
Ja precies
Reputatie 7
Badge +6
@Tollybolly

Ik heb de data opnieuw naar je Toon verstuurd. Dit zie je later op de dag in je Toon verschijnen.
Reputatie 3
Badge +4
@Folkert

Alvast bedankt
Ja precies
Kijk dan is het vermoedelijk nu opgelost; je had in januari 2019 dus al geen ingeschatte jaarverbruik.
Reputatie 3
Badge +4
Dat vermoeden ik al naar de slimme meter wissel. Dat ik al een een hoop gas en stroom winst had

@Folkert
Naar de slimme meter wissel moet ik dan ook de meterstanden door geven aan jullie. Of regeld stedin dat met jullie
Reputatie 2
Badge
sinds ik mijn toon 2 paar dagen geleden geinstalleerd heb , zie ik dat ik pas begin maart statusverbruik (duimpje) weer kan zien . Klopt dit ?
Naar de slimme meter wissel moet ik dan ook de meterstanden door geven aan jullie. Of regelt stedin dat met jullie

De eind standen en beginstanden geeft de Stedinmonteur door aan Eneco daar hoef je zelf verder niets aan te doen.
Wel uiteraard op de komende jaarnota deze standen even controleren.
Reputatie 6
Badge +1
@F.J. Verpoorten

Als er een nieuwe Toon geplaatst is dan is het statusverbruik altijd de volgende maand zichtbaar. Ook als je al een Toon 1 had.

Groeten Chantal
Reputatie 2
Badge
@F.J. Verpoorten

Groeten Chantal

Bedankt

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen