Geen communicatie met CV-ketel | Eneco Community

Geen communicatie met CV-ketel

• 9 september 2012
  • 53 reacties
  • 4843 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

53 Reacties

Reputatie 3
Badge
Ik stel net in een ander topic de vraag of het maandbedrag niet verhoogd is bij iemand. De live updates werden via het maandbedrag verekend dacht ik. Hier ook al x aantal maanden toon en nog niets berekend. Dit is denk ik omdat toon nog niet optimaal werkt en de app er ook nog niet is. dat is het vermoeden dat ik heb.
Badge +2

Dit is een levensgevaarlijke situatie als je weg bent of met vakantie, Ik heb dit ook zeer hoog opgenomen tegen Eneco.

Nou Nou levensgevaarlijk is wat overdreven.  De ketel zal heus niet in de brand vliegen.
De ketel bleef verwarmen, en zal op een gegeven moment gaan moduleren op de maximale aanvoertemperatuur die je ingesteld hebt. Vroeger was dit vaak 90 graden, maar in moderne installaties wordt vaak 60 graden aangehouden omdat de radiatoren tegenwoordig meer capaciteit hebben dan vroeger.

En dan nog zit er altijd een maximaal beveiliging in de ketel, die aanspreekt als de temperatuur toch hoger wordt.

Uiteraard is het niet wenselijk, en slecht voor het milieu en portemonee als hij de hele vakantie voor niets stookt. Maar om het nou levensgevaarlijk te noemen, gaat me wat te ver.
Hoe staat het met de update voor AWB ketels?
Mag nu wel aannemen dat er een update voor in de maak is...