Geen advies op Toon | Eneco Community

Geen advies op Toon

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

52 Reacties

@Hal & @ Ton

In dit topic heb ik op 28-08-2012 aangegeven dat het voor klanten met slimme meters nog een aantal maanden kan duren voordat deze functie live gaat.

Het blijkt dat dit gegeven niet goed is gecommuniceerd naar mijn collega's, waardoor niet iedereen op de hoogte hiervan was.
Hiervoor bied ik mijn excuses aan. Zodra ik te horen krijg wanneer deze functie beschikbaar is voor klanten met slimme meters laat ik het weten via het forum.

Op 28-08-2012 zou het nog enkele maanden gaan duren , enkele maanden is wel een erg rekbaar begrip. Inmiddels december en is  de sint al geweest, misschien moet ik het de kerstman maar gaan vragen.  Dan acht de kans dat het gaat werken groter in dan wanneer ik op Eneco moet wachten. En als ze het dan (nog) niet kunnen regelen verwacht ik dat daar over gecommuniceerd wordt door Eneco en dan niet via een forum, maar rechtstreeks en ongevraagd.
Reputatie 3
Badge +1
Ik snap mensen niet die hier nu zeuren over 3,50 bij aanschaf van TOON a 120,- euro. Kom op zeg, je hebt alles op de site kunnen lezen, dus je weet wat je te wachten staat als je een contract aangaat met Eneco en een TOON kastje. Ja, zo zie ik het hoor... Dus niet achteraf gaan zeuren dat het dan heel veel geld gaat kosten, dan had je er niet aan moeten beginnen.

Wat ik echter wel kwalijk vind is dat mij ook is aangegeven dat ik beter een SLIMME meter kon nemen, dat zou makkelijker zijn voor de installatie en het zou veel beter zijn in de cijfers en grafieken. Zou na 2 maanden een compleet overzicht krijgen en het hele riedeltje dat mij is laten weten was voor mij positief en hebben gelijk een SLIMME meter aangeschaft, ook hier pas in 2015, dus ik moest er nu voor betalen. 

Als ik dan nu begrijp dat het er nog niet is voor de SLIMME meter, dan is dit niet netjes!! 
Hoop dan ook dat deze optie snel komt, niet dat ik er elke dag naar zit te kijken, maar wat erop kan, moet dan ook werken 🙂

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen